اعزم عضو لوجبة حلوة.

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: اعزم عضو لوجبة حلوة.

مغسى كتير
انا هعزم اللى بعدى على مكرونه بالبشاميل بس لما نفطر وهكولها انا طبعا :t30:
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

مشكورة
الي بعدي
سوب عدس
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: اعزم عضو لوجبة حلوة.

ميرسى جداااااااااااااا


الى بعدى فول منغير ملح
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

فول ايه بس ؟
ايه البخل ده ؟

اعزم اللي بعدي علي كباب حله
 

اناسيمون2

New member
عضو
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
53
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
cairo
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

مرسى اعزم اللى بعدى على شاورمه فراخ من صنع ايديا
 

اناسيمون2

New member
عضو
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
53
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
cairo
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

نفسى اعزم فراشه مسيحيه على اى حاجه تطلبها علشان اعتذرلها انى كررت موضوع هى كتبته قبل كده من غير كا اقصد وممكن اعزمها على شاورمه برده
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

شكرا شكرا

اعزم اللي بعدي علي فراخ بانيه
 

nosa adel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
4 أغسطس 2008
المشاركات
1,052
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

شكرا بس انا نباتيه
اعزم اللى بعدى على كشرى
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

اعزم اللي بعدي علي سندوتش جبنه
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

انا عازمكوا كلكوا علي بيتزا
 

+meriet+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 أغسطس 2008
المشاركات
770
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى حضن المسيح
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

يا سلام شكرا جدا بس عايزنها بالحجم الكبير
وطبعا دة ................... على حسابك
انا حعزمكوا على عدس اصفر
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

تاااااااااااااااااااني عدس
يا بنتي السجن النهارده اجازه
بيتزا فاميلي سايز + درينك علي حسابي
بس محدش يجيب سيرة العدس او الفول تاني
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

ارانب مشوية
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

ايوه كده حاجه تفتح النفس

جمبري بالمايونيز
 

+meriet+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 أغسطس 2008
المشاركات
770
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى حضن المسيح
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

انت بتقول ومبتعزمش ليه انت كدة بتغرينا يا جرجير طيب يا جرجير انا حعزمك على جرجير
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

انت بتقول ومبتعزمش ليه انت كدة بتغرينا يا جرجير طيب يا جرجير انا حعزمك على جرجير

تعزميني علي جرجير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طيب
انتي معزومه علي فجل
 

مينا عبدة

New member
إنضم
10 ديسمبر 2008
المشاركات
38
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

lمين ياكل سمك اللى عاوز يجى الصعيد
بس بشرط يجيب اصحابة بس سمك بس
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

شكرااااااااااااااا

سلاطعين
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد: اعزم عضو لوجبة حلوة.

شكرااااااا كليمو
انا في الاول افتكرتها دواء من الصيدلية
ولا حاجة.............
انا هعزمكوا علي سوشي
 
أعلى