رد على: اعزم عضو لوجبة حلوة.
مغسى كتير
انا هعزم اللى بعدى على مكرونه بالبشاميل بس لما نفطر وهكولها انا طبعا :t30:
انا هعزم اللى بعدى على مكرونه بالبشاميل بس لما نفطر وهكولها انا طبعا :t30:
انت بتقول ومبتعزمش ليه انت كدة بتغرينا يا جرجير طيب يا جرجير انا حعزمك على جرجير