إذا اخترت:
انت شخص نقي .. طاهر .. وقابل للتكيف في جميع الاوضاع..
انت شخص نقي .. طاهر .. وقابل للتكيف في جميع الاوضاع..
انت تميل للاندماج في محيطك..
تبدو خجولاً لمن لا يعرفك.. لكنك تعبر عن جميع ارائك وصريح للغايه مع اصدقائك..
انت تؤمن بأنك تعيش حياة عفيفة وطاهره..
وتميل الى الحكم على الاخرين بقسوة احيانا..
ونتيجة لذلك يتوق الاخرون الى رضاك عنهم..!!
تبدو خجولاً لمن لا يعرفك.. لكنك تعبر عن جميع ارائك وصريح للغايه مع اصدقائك..
انت تؤمن بأنك تعيش حياة عفيفة وطاهره..
وتميل الى الحكم على الاخرين بقسوة احيانا..
ونتيجة لذلك يتوق الاخرون الى رضاك عنهم..!!
موضوع هايل وقراءة جميلة
ازيك يا امررر وحشاني يا اروبة
بتعرفي الموضوع دا وصلني ايميل بس ما فكرتش انزلوا
شفتي ازاي انت اروبة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدكي حبيبتي