ميرسي ليك كتير حبيبي جو
لابنا يبارك حياتك
التوقيع يهبل
شكراً جو على الموضوع الهايل ده
وبعد اذنك عاوز توقيع على ذوقك
يا عم جو انا عاوز اجرب ذوقك انت لو انا عاوز ذوقى انا كنت انا عملته بس انا عاوز اشوف ذوقك انت
ماشى يا مينا اتفضل يا باشا توقيعك وشوف زوقى ويا رب يعجبك
7 7 7 7 7 7 7 7 7
7 7 7 7 7 7
7 7 7
7
![]()
رووووووووووووووووووووووووعة ياجو
شكرا جدا ليك
و علي جمال ذوقك
بس ياريت تبعت ملف الفوتوشوب بتاعها
بجد توقيع تحفة ميرسى كتير يا جو .... وأن شاء الله ح تلاقيه محطوط بس أنا عندى مشكلة شوية فى النت بجد أشكرك كتييييييييييييير
جــــــــــــــــــــــــــو بليز لو سمحت
ممكن تعمل لى توقيع فيه صليب و كلمة يسوع مخلصى بالانجليش (JESUS IS MY SAVIOR) واسمى ANDROMEDA ؟ ممكن؟