اطلب توقيعك من منتديات الكنيسه العربيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
أنا أسف

سلام ونعمة للكل
هااااااااااي جو
لا يا امير ولا تعب ولا حاجه


انا مش عارف انت عايز ايه بالزبط

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب بص لو عاندك انت صورة حلوة ابعتهالى وانا اكتبلك عليها الى انت عايزة


جــــــــــو

معلش يا جو أنا أمبارح كنت قليليل الزوق معاك وتعبتك
أنا أسف

عامة بلاش تعب أنا هتصرف
وأنا عذرك
الكلمات كانت كتير معلش

أما بقي لو حابب تتعب بجد قولي
ههههههههههه

وليكون بركة
سلام ونعمة
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
معلش يا جو أنا أمبارح كنت قليليل الزوق معاك وتعبتك
أنا أسف

لا يا ميرو متاولش كدة دانت زى العسل وانا عيونى ليك

عامة بلاش تعب أنا هتصرف

اوكى يا باشا وبرضه لو احتاجت اى حاجه انا تحت امرك

اخوك الخاطى/ جـــــــو
 

gako

New member
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
90
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
جو لو سمحت تقولى اعمل ايه علشان اخلى التوقيع يظهر فى كل المشاركات اللى بدخل فيها
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop

jojo_josiph

ابن يسوع
عضو مبارك
إنضم
18 نوفمبر 2006
المشاركات
1,502
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
فى احضان يسوع
معلش اكتبلى اسمى على الصور دى ياجو بس يارت يكون متحرك

88974928.gif
 

ToMa

يسوع المسيح ربى وإلهى
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
102
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى الركن البعيد الهادى
تصميماتك روعة يا جو

ربنا يبارك فى موهبتك وينميها لمجد اسمه
 

fouly78

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2006
المشاركات
78
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ممكن توقيع لو سمحت و يكون كده روحاني و فيه كلمات معزية زي اللي في توقيعي الحالي , و الباقي بقي علي ذوقك يا فنان.....
 

ororniny

New member
عضو
إنضم
20 سبتمبر 2006
المشاركات
92
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
منقوش فى كفه-محفور فى قلبه
رائع بجد

اتفضل يا OROR توقيعك واختار الى يعجبك

ويا ريت اكون عملته زى مانت عايز ولو فى اى حاجه يا ريت تاولى وانا تحت امرك:smil12:



orornamyyn0.gif


ميرسى ليك جداً يا جو ... التوقيع رائع وأنا عجبانى الصورة دى قوى بجد خطيرة
أسفة على تأخيرى كان النت عندى مش شغال وأنا لسة شايفة تعبك دلوقتى
ممكن لو سمحت ولو ينفع تحط أسمى على الصورة ولا ما ينفعش؟؟؟؟ لو ممكن أكون شاكرة ليك جداً
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
ميرسى ليك جداً يا جو ... التوقيع رائع وأنا عجبانى الصورة دى قوى بجد خطيرة
أسفة على تأخيرى كان النت عندى مش شغال وأنا لسة شايفة تعبك دلوقتى
ممكن لو سمحت ولو ينفع تحط أسمى على الصورة ولا ما ينفعش؟؟؟؟ لو ممكن أكون شاكرة ليك جداً

من عنيا الاتنين لحظه ويكون جاهز

جـــــــو
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
اتفضلى توقيعك يا OROR على حسب طلبك وعدلته زى مانتى عايزة

777777777777777
7777777777
777777
7
orornamygd3.gif
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
ممكن توقيع لو سمحت و يكون كده روحاني و فيه كلمات معزية زي اللي في توقيعي الحالي , و الباقي بقي علي ذوقك يا فنان.....


اتفضل يا foulyتوقيعك ويا ريت ينول رضاك
77777777777
777777
77
7
babyjv0.jpg


ودة رابط التوقيعك

http://img443.imageshack.us/img443/2420/babyjv0.jpg

جـــــــــــــو
 

Einshtein

New member
عضو
إنضم
7 فبراير 2006
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
جو محتاج خدمتك معايا .. توقيع مناسب لقول البابا كيرلس اللي أنا عامله توقيع
ممكن ..؟ :smil12:
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى