- إنضم
- 15 أغسطس 2006
- المشاركات
- 11,131
- مستوى التفاعل
- 984
- النقاط
- 113
أنا أسف
سلام ونعمة للكل
هااااااااااي جو
وليكون بركة
سلام ونعمة للكل
هااااااااااي جو
لا يا امير ولا تعب ولا حاجه
انا مش عارف انت عايز ايه بالزبط
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب بص لو عاندك انت صورة حلوة ابعتهالى وانا اكتبلك عليها الى انت عايزة
جــــــــــو
معلش يا جو أنا أمبارح كنت قليليل الزوق معاك وتعبتك
أنا أسف
عامة بلاش تعب أنا هتصرف
وأنا عذرك
الكلمات كانت كتير معلش
أما بقي لو حابب تتعب بجد قولي
ههههههههههه
أنا أسف
عامة بلاش تعب أنا هتصرف
وأنا عذرك
الكلمات كانت كتير معلش
أما بقي لو حابب تتعب بجد قولي
ههههههههههه
وليكون بركة
سلام ونعمة