اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

eman88

بنت المسيح
عضو مبارك
إنضم
16 سبتمبر 2007
المشاركات
638
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحت اريد صور للسيد المسيح اريدها صور غريبة وجميلة مع ان كل صورة جملية لكن اريد شيء مميز وشكرا
 

amir kadamani

New member
إنضم
16 ديسمبر 2007
المشاركات
25
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

هذا كلام من جوهر ربي يسوع يحفظ كرامتك وعزتك وعنفوانك أخوكي أمير
 

نشات جيد

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
246
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ربنا يحفظكم
 

BENT MEN DERIAS

New member
إنضم
10 سبتمبر 2007
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

من فضلكم يا جماعة انا نفسى اوى فى صور تهانى للمناسبت يعنى عيد ميلاد او صور مكتوب عليها مبروك او عيد ميلاد سعيد يعنى صور تنفع لكل المناسبات و شكرا
 

martena phlip

New member
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا عضو جديد ونفسى فى صور جديدة للكريسماس
 

Meriamty

يســ بنت ـــوع
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2008
المشاركات
8,495
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
الإقامة
يســ حضن ـــوع
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

شكرا ليك لتعبك يا ابن الكنيسه

ربنا يعوضك ويبارك حياتك



 

george maher

New member
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحت تقدر تجيبلي صورة ل (صراع ابينا يعقوب مع الله (تك 32) ) انا دورت على النت ولقيت صور مشابهة معقولة.......بس في واحدة بقي هي اللي انا: عايزها و مش لاقيها شفتها مرة علي غلاف احدى مجلات المسابقات المسيحية ..............ياريتني كنت اشتريت المجلة:a82:
 

george maher

New member
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ايه اتأخرت عن ساعة ليه؟........مش لاقيها وللا ايه؟؟؟؟؟؟؟ لو لاقيتها اكون شاكر لبك جداً....وياريت ترفعها بسرعة
 

george maher

New member
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

:smi420:
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحت تقدر تجيبلي صورة ل (صراع ابينا يعقوب مع الله (تك 32) ) انا دورت على النت ولقيت صور مشابهة معقولة.......بس في واحدة بقي هي اللي انا: عايزها و مش لاقيها شفتها مرة علي غلاف احدى مجلات المسابقات المسيحية ..............ياريتني كنت اشتريت المجلة:a82:

سلام ونعمة جورج ..انا لقيت شوية صور عن صراع يعقوب بس مش عارفة انت تقصد ايه بالظبط فقولت اجيبهم كلهم يمكن تقصد واحدة منهم

036cn6.gif


59927fightbetweenjacobaox7.jpg


jacobqo0.jpg


jacobandtheangelqh0.jpg


jacobangelvw3.jpg


jacobangeliw9.jpg


 

george maher

New member
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

بجد merci خالص و ربنا يعوضك....... فيهم 3 صور حلوين قوي انا ماشفتهمش قبل كده و تقريباً فيهم واحدة زي اللي انا اقصدها......... فبجد الف شكر واذكرني في صلواتك ...ولو محتاج اي حاجة انا_ بنعمة ربنا_ في خدمتك ....merci:new5::flowers:
 

george maher

New member
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ياريت بقي _لو مش هاتقل عليك وتقول علي استغلالي_ صورة او اكثر لمعجزة شفاء المرأة نازفة الدم
 

george maher

New member
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ايه حضرتك مش لاقي صورة ليها ولا ايه؟؟؟
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ياريت بقي _لو مش هاتقل عليك وتقول علي استغلالي_ صورة او اكثر لمعجزة شفاء المرأة نازفة الدم



211ji6.jpg


jesushealszk5.jpg


last31wz9.jpg

 
التعديل الأخير:

abn_al_mse7

New member
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
41
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا عايز صوره للصليب ...مش فاكر شكلها بالظبط بس هي صليب صغير و متعلق حواليه قماشه حمرا
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا عايز صوره للصليب ...مش فاكر شكلها بالظبط بس هي صليب صغير و متعلق حواليه قماشه حمرا


aetl7.jpg


cross3ln3.gif
 

abn_al_mse7

New member
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
41
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

شكرا خالص علي اهتمامك بالموضوع بس انا كان قصدي صوره تاني ....هي تحسي انه صليب حقيقي مش رسمه.... ربنا يبارك حياتك
 
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

منم فضلك محتاج ضروري صورة لكرسي البابا داكل الكنيسة مع الاسود الحارسة للكرسي
الكرسي بالكامل من فضلك
 
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

من غير تعب انا محتاج صورة لكرسي البابا في الكنيسة النهاردة ضروري
 

remo76

New member
عضو
إنضم
28 مارس 2007
المشاركات
83
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

اريد صورة لقديس الجميل الانبا ابرام
شكرا
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى