اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

peter_1991

New member
عضو
إنضم
20 يونيو 2007
المشاركات
105
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
منئوش في كفك إسمي طول السنة
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة ليكم يا جماعة
الخدمة دي جميلة و ربنا هايزيدها
بس كلن ليا طلب
كنت عايز صور توحي بكلمة "يا طبيبي" و عن الرب اللي بيشفينا
ياريت بس ماتتأخروش
:big35:
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

صورة لظهور العدرا بالزيتون والرب يعوض تعبكم
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا عايزة صور ميرنا الى ظهر عليها جروح المسيح
 

@CATHOLIC@

New member
عضو
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
139
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

موضوع لطيف ربي يحفظكم
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة ليكم يا جماعة
الخدمة دي جميلة و ربنا هايزيدها
بس كلن ليا طلب
كنت عايز صور توحي بكلمة "يا طبيبي" و عن الرب اللي بيشفينا
ياريت بس ماتتأخروش
:big35:



dawerapo1.jpg
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة ليكم يا جماعة
الخدمة دي جميلة و ربنا هايزيدها
بس كلن ليا طلب
كنت عايز صور توحي بكلمة "يا طبيبي" و عن الرب اللي بيشفينا
ياريت بس ماتتأخروش
:big35:

last31go9.jpg


jesushealsxu5.jpg


a20busy20day20at20caperjy6.jpg
 

peter_1991

New member
عضو
إنضم
20 يونيو 2007
المشاركات
105
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
منئوش في كفك إسمي طول السنة
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

شكرا ليكي يا كوب كوب على الصور و قيد الأستخدام بس معلش طلباتي تئلت أوي انا عايز صورة للأربعة و العشرين قسيس اللي في سفر الرؤية معلش أصل عندنا حفلة و دي مستعجلة
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

مش عندى صور ليهم لوحدهم
بس وعد منى هادورلك عليهم
يارب دول ينفعوك

ci31bgq9.jpg


revelationcfa2.jpg


ci61bjs1.jpg
 

ساندري

New member
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

هاى الرب يبارك حياتكم
انا كنت محتاجة
صورة
لحلم يوسف:94:
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

هاى الرب يبارك حياتكم
انا كنت محتاجة
صورة
لحلم يوسف:94:

ge3705rc7.jpg


دى صورة للحلم نفسه
هل مطلوب صور لأحداث تانية فى القصة ؟؟
 

طريق الخلاص

New member
عضو
إنضم
15 أبريل 2007
المشاركات
152
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Syria
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ممكن توصفلى شكلها

عشان انا مش عارفه انت تقصد ايقوة شكلها ايه ؟؟

أيقونة الثلاث أيدي هي أيقونة ذهبية للسيدة العذراء مع يسوع في حضنها و يداها تحيطان به و هناك يد ثالثة على يمين الايقونة و الايقونه هذه شفت يوحنا الذي قطعت يده في دمشق و قامت السيدة بشفاءه و هي ايقونة مشهورة جدا تقوم بمعجزات الشفاء و مكانها الان في اليونان أرجو ان امكن ان ترسليها لي فأنا أؤمن بقدرة السيدة العذراء على الشفاء
و شكرا لك فكرة الصور رائعة
يسوع يكون معك و يعطيك القوة لخدمة كل مسيحي محتاجلك
 

ساندري

New member
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

:smi106:
:36_22_26:
شكراااااااا

اووي
 

بتول لرب

New member
عضو
إنضم
6 أكتوبر 2007
المشاركات
242
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ربنا يخافظ عليك شكرا اوى




elbabaak6.gif
 

mena gamal

New member
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

:36_33_3:


انا عارف اني بتقل عليكوا
انا محتاج صورة لحلم يوسف اسهل من الصورة
دي علشان اطفال تمهيدي يقدروا انهم يفهموها
واشكركم علي تعبكم معانا


:big37:
 

بتول لرب

New member
عضو
إنضم
6 أكتوبر 2007
المشاركات
242
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

jesusap8br8.gif
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

من فضلكم انا عايزه صور للام ايرينى بسرعه للخدمه لو سمحت معلهش هتعبكم معايا
 
إنضم
10 أكتوبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا عايز صوره للبابا كيرلس السادس نادره جدا
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

هاى يا جماعه معلش انا قلق كده بس عندى خدمه بعمل فيها شغل بور بوينت و محتاجه صور لامنا ايرينى و انا واثقه فيكم و الشغل متعطل لو فى حد عنده الصور يبعتها لى مير سى
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى