اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

dolla_87

New member
عضو
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
320
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
من كنيسة المسيح
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

2.jpg
أسفة أصلى معرفتش أحطهم فى الأول

 

maro nabil

New member
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
48
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

موضوع هايل بجد ربنا يعوضكم

انا طالبة صورة للقديس ونس
 

maro nabil

New member
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
48
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

والقديسة مهرائيل بعد ازنكم كمان
 

maro nabil

New member
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
48
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

خلاص يااخواتي انا لقيت القديسة مهرائيل واسفة علي تعبكم



رجاء ياجماعة انا عايزة صورة

لقداسة البابا شنودة و معاة المتنيج افا مينا وهما فى دير مارمينا و البابا كيرلس !!!!
 

lyly

New member
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة


السلام والنعمة دى أول مشاركة ليه معاكم
كل سنة وانتوا طيبين النهاردة عشية عيد النيروز
ممكن صورة حلوة بمناسبة عيد النيروز
وربنا يعوض تعب محبتك

lyly
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ممكن صورة للقديس ابانوب وكنيسته الاولي
وربنا يعوض تعبكم ومحبتكم
 

نانسى منير كمال

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 سبتمبر 2007
المشاركات
4,350
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

مساء الخير يا جماعة انا نانسى عايزة اتعرف عليكم انا عايزة صورة العذراء اللى بتنزل الزيت فى بورسعيد وربنا يباركم
 

نانسى منير كمال

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 سبتمبر 2007
المشاركات
4,350
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

هى دى صورة العذراء فى بورسعيد ومتشكرة قوى ربنا يعوضكم
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

احنا كمان نفسنا نتعرف يا نانسي
انتي من كنيسة ايه
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

يا ريت صورة كنيسة القديس ابانوب الاولي
عشان بحضر بحث مهم جدا
اي صورة لو عندك هتها
 

نانسى منير كمال

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 سبتمبر 2007
المشاركات
4,350
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا من كنيسة السيدة العذراء والملاك باحمد عصمت عين شمس وانتم من كنيسة ايه؟
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا من كنيسة القديسان اباكير ويوحنا
في اسكندرية من ابوقير:new8:
 

طريق الخلاص

New member
عضو
إنضم
15 أبريل 2007
المشاركات
152
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Syria
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا طريق الخلاص
اتمنى ان احصل على صورة لايقونة السيدة العذراء ذات الثلاث ايدي ..... و شكرا من كل قلبي
 

طريق الخلاص

New member
عضو
إنضم
15 أبريل 2007
المشاركات
152
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Syria
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام المسيح

هل استطيع ان اطلب صورة لايقونة السيدة العذراء ذات الثلاث ايدي ؟؟؟ ساكون ممتنة كثيرا ان حصلت عليها من هذا المنتدى الذي انتمي اليه ..... و شكرا من كل قلبي
طريق الخلاص
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام المسيح

هل استطيع ان اطلب صورة لايقونة السيدة العذراء ذات الثلاث ايدي ؟؟؟ ساكون ممتنة كثيرا ان حصلت عليها من هذا المنتدى الذي انتمي اليه ..... و شكرا من كل قلبي
طريق الخلاص

ممكن توصفلى شكلها
عشان انا مش عارفه انت تقصد ايقوة شكلها ايه ؟؟
 

sherylady

New member
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام عايزه وبسرعه جدا صوره للقديسه بوتامينا ملونه ان امكن محتاجاها جدا ف الخدمه
لو اتعبك تبعتها عليsherinesamir********.com
وربنا يقويك
 

sherylady

New member
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ياريت صوره القديسه بوتامينا الشهيده ملونه قبل الخميس القادم وربنا يعوضك
 

maro nabil

New member
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
48
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا دورت علي الصورة واسفة مش لقيتها مش موجودة خالص في اي حتة كنت احب اساعدك سلام
 

sherylady

New member
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

علي العموم شكرا علي محاولتك بس عايزه اسأل سؤال ازاي احط موضوع او صوره او ترنيمه
وشكرا
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى