رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة
سلام ونعمة. أنا اسمى مينا وانا عضو جديد فى المنتدى ولما دخلت على الموضوع ده عرفت ان انا ممكن أطلب الصورة اللى انا عاوزها
وانا بصراحة عايز صورة للانبا تادرس ( أسقف بورسعيد ) وياريت تجبوهالى علشان أنا من بورسعيد ومعنديش صورة لسيدنا علشان هستخدمها فى عرض الباوربوينت .وأرجوكم تجبوهالى علشان انا دورت عليها كتير وملاتهاش
.أنا عندى صور لسيدنا عادية مطبوعة يعنى مش على الكمبيوتر وانا معنديش ماسح ضوئى علشان أحطها فى الكمبيوتر وارجوكم بسرعة واسف انى طولت عليكم .وشكرا على تعب محبة كل عضو فى المنتدى .سلام