اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ساتو

New member
إنضم
18 يونيو 2007
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

انا طلبت صورة للسيد المسيح ولم أجدها
 

vetooo

New member
إنضم
25 أبريل 2007
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحتوا يا جماعة أنا محتاج صور عن رشومات الميرون وعن المعمودية
وربنا يعوضكم وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة انا نيرو وطالب منكم صورة للرب يسوع وهو يبكي علي قبر لعازر وكمان صورة لبطرس وهو يبكي علي انكاره للسيد المسيح وشكرا ربنا معاكم:smil12:
 

vetooo

New member
إنضم
25 أبريل 2007
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحت يا جماعة انا كنت طالب صور عن رشومات الميرون
صدقونى مستعجلة
أرجو الرد وشكرااااااااااااااااااااااا​
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحت يا جماعة انا كنت طالب صور عن رشومات الميرون
صدقونى مستعجلة
أرجو الرد وشكرااااااااااااااااااااااا​


she00030ab7.jpg


وجارى البحث عن صور أخرى
 
التعديل الأخير:

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة انا نيرو وطالب منكم صورة للرب يسوع وهو يبكي علي قبر لعازر وكمان صورة لبطرس وهو يبكي علي انكاره للسيد المسيح وشكرا ربنا معاكم:smil12:

انا عندى صور بتاعت بطرس وهو يبكى على انكاره السيد المسيح
بس ممكن تصبر شوية صغيرين علشان فى مشكلة فى الكومبيوتر ومش عارفة ارفعهم
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0

املا

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 يوليو 2007
المشاركات
685
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

خذ وقتك ما تشتعجلش بطلبي ممكن استنا لبعد اسبوع مافيش مشكله

انا بدي صوره لبابا رومه و بابا الارثودكس و هم بسلموا على بعض يعني صوره تظهر الود و الاحترام المتبادل

الصوره موجوده بكتابي الدين بس مش عارف الاقيها


و خذ وقتك


ربنا يبارك تعبك
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة انا نيرو وطالب منكم صورة للرب يسوع وهو يبكي علي قبر لعازر وكمان صورة لبطرس وهو يبكي علي انكاره للسيد المسيح وشكرا ربنا معاكم:smil12:

14089607az5.jpg


pic21tr8.jpg


saint20peterjpgoy5.jpg
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

raisinglazarusblochkn1.jpg


jesuslazaruspg2.jpg


the20raising20of20lazaroy4.jpg
 

vetooo

New member
إنضم
25 أبريل 2007
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

she00030ab7.jpg


وجارى البحث عن صور أخرى

شكرا ليكى خالص على الصورة واتمنى المذيد
اشكر تعب محبتك
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ياريت تكون صورة السيد المسيح وهو جالس على العرش وحولة الإثنى عشر قسيساً


أسفة على التأخير

j021kk3.jpg


icon3dr7.jpg


untitled1psd2xp2.jpg


لو دول مش كفاية فى تانى
انا تحت امرك
 

ساتو

New member
إنضم
18 يونيو 2007
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

أشكرك جداً على تعب محبتك
 

sallyf

New member
عضو
إنضم
12 أكتوبر 2006
المشاركات
72
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
في كنيستي
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

شكرا يا cobcob علي الصورة تعبتك معاي:yahoo:
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

مرسي اوي يا كوب كوب علي الصور الجميلة دية
وربنا يباركك عشان انت عزتني بصور البكاء اللي طلبتها منك مرسي بجد
وسلام الرب معك وانشاء هطلب صور تاني قريب لو مش يضايقك:a82:
 

1مايكل

New member
عضو
إنضم
19 يونيو 2007
المشاركات
14
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

لو سمحت محتاج صورة للانبا مينا الصموئيلى رئيس دير الانبا صموئيل السابق
 

mon-fedfed

New member
إنضم
30 أغسطس 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

سلام ونعمة. أنا اسمى مينا وانا عضو جديد فى المنتدى ولما دخلت على الموضوع ده عرفت ان انا ممكن أطلب الصورة اللى انا عاوزها
وانا بصراحة عايز صورة للانبا تادرس ( أسقف بورسعيد ) وياريت تجبوهالى علشان أنا من بورسعيد ومعنديش صورة لسيدنا علشان هستخدمها فى عرض الباوربوينت .وأرجوكم تجبوهالى علشان انا دورت عليها كتير وملاتهاش
.أنا عندى صور لسيدنا عادية مطبوعة يعنى مش على الكمبيوتر وانا معنديش ماسح ضوئى علشان أحطها فى الكمبيوتر وارجوكم بسرعة واسف انى طولت عليكم .وشكرا على تعب محبة كل عضو فى المنتدى .سلام
 

mon-fedfed

New member
إنضم
30 أغسطس 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

ممكن صورة للانبا تادرس (أسقف بورسعيد)
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى