اطلبوا اى حاجة تخص اى نوع موبيل

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

yostina

New member
إنضم
11 سبتمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
1
رد على: اطلبوا اى حاجة تخص اى نوع موبيل

i would like to have al agpeya (writen) on my Mobile with [Jar] or( java
Thankyou
 

يوحنا 2

New member
إنضم
4 يوليو 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لو فى اى برامج لموبايل نوكيا 6233وشكرا
 

elmen3m

New member
إنضم
11 يوليو 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ممكن برنامج تسجيل مفتوح لنوكيا n73 وأكون شاكر جدا
 

eman88

بنت المسيح
عضو مبارك
إنضم
16 سبتمبر 2007
المشاركات
638
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اطلبوا اى حاجة تخص اى نوع موبيل

بدي العاب وبرامج لهاتف motorola z3
plzzzzzzzzzzz
 

OSAMA RAOUF

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كل اللى اقدر اقولة اطلبوا اى حاجة تخص اى نوع موبيل هاتكون عندك


(برنامج -_ ترنيمة -_ صورة -_ فيديو -_ فلاشة سوفت وير ) واى سؤال انا

فى خدمتكم ....أهم حاجة ( تذكرونى فى صلواتكم )



( r )
:new5:
أريد برنامج الكتاب المقدس لتليفون نوكيا 5200
 

OSAMA RAOUF

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
أريد برنامج الكتاب المقدس لتليفون نوكيا 5200
 

remo_m_m

New member
عضو
إنضم
28 يناير 2008
المشاركات
528
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
لا يوجد برامج لسة لجهاز 5200
 

abram elkomos

New member
إنضم
28 أغسطس 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ايه رايك فى tv mobile anycool t688 ولو عندك برامج ليه ارجوك بليييييييييز ابعتهالى بلييييييييييييييز وربنا يعوض تعب محبتك
 

الاضاءه

New member
إنضم
29 أغسطس 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
عندي جوال صيني أبو شريحتين اريد له برامج والتعريف حقه لو تكرمت والله يعطيك ألف عافيه
 

fns

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
2,160
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
اى موبايل صينى لسة منزلهوش برامج
انت لو معاك الاسطوانة اللى جاية مع الجهاز بتاعك بيبقى عليها برامج ممكن تنزل من عليها
 

صليب وفيق

New member
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
من فلك عايز رسوم البورد النوكيا واعطالها
 

sedhom123

New member
إنضم
2 أكتوبر 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كل اللى اقدر اقولة اطلبوا اى حاجة تخص اى نوع موبيل هاتكون عندك


(برنامج -_ ترنيمة -_ صورة -_ فيديو -_ فلاشة سوفت وير ) واى سؤال انا

فى خدمتكم ....أهم حاجة ( تذكرونى فى صلواتكم )



( R )
:new5:

عايز ثيم حرفs وقلب ومن الناحية المقبة حرف لنوكيا 6600
 

sedhom123

New member
إنضم
2 أكتوبر 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0

عايز ثيم حرفs وقلب ومن الناحية المقبة حرف d لنوكيا 6600
 

صليب وفيق

New member
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
عايز برنامج صانع الثميزات بس مش للموبايل برنامج أقدر منه أعمل ثيميز علي الكمبيوتر للموبايل
 

gopyjo

New member
إنضم
22 مايو 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا ليك علي الموضوع الجميل
وليا طلب عندك يا اخي
انا معايا تليفون صيني k200 وعاوز لية برامج
ياريت تساعدني واشكرك علي المجهود
 

Moony34

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أكتوبر 2006
المشاركات
1,116
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
أنا محتاج برنامج الكتاب المقدس لتليفون نوكيا ٦٣٠٠
nokia 6300
 

esam_a

New member
إنضم
15 فبراير 2007
المشاركات
27
مستوى التفاعل
0
النقاط
1
ممكن الكتاب المقدس لموبيل سامسمونج u 900 وكمان الكتاب المقدس لموبيل cotel صنع فى هونج كونج
 

aml79

New member
إنضم
2 نوفمبر 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ريمو لو سمحت طلب ضرورى وحاول تساعدينى فيه

انا عندى عدة 3110 كلاسيك بعد فترة من استعمال كارت
الميمورى فيها ابتدت التليفون يطفى ويشتغل لحد لما يطفى خالص ولما اشيل
كارت الميمورى يشتغل التليفون عادى

قالولى التليفون عايز برنامج او سوفت وير وفعلا اخذت من زميل لى
برنامج من عنده للموضوع ده بالبلوتوث

واشتغل التليفون

بس المشكلة دلوقتى لو طفيت التليفون فى اى وقت واشغله تانى بيرجع يطفى
ويشتغل ذى الاول ولازم اشيل الكارت مدة وبعد كده احطه تانى علشان يشتغل بس طبعا
كل تخصيص النغمات بتكون راحت
بس دلوقتى بقى مش راضى يشتغل خالص
ياريت لو حد عنده حل او برنامج احسن يبعتهولى

شكرا يا ريمو مقدما املى فيك كبير انك تساعدنى​
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى