استفتاء ( رجاء محبة التصويت من الكل )

mr.hima

رأس الحكمة ..
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2006
المشاركات
867
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد: استفتاء ( رجاء محبة التصويت من الكل )

البرامج المفضلة ليا


برامج الشات
1- ياهو مسنجر(بستخدمة على طول )
2-هوت ميل مسنجر(احياناً)
6-سكاى مسنجر( برنامج جميل في عمل اتصال بالصوت على النت لأن الصوت فية بيكون اوضح)

برامج الحماية

3-كاسبارسكى(كنت بستعملة على طول الصراحة لغاية ما ابتدي يخرف في الشرين اللي فاتوا )انا دلوقتي ساعات بستخدم (eset smart)


برامج المالتيميديا

2-windows media Player classic

برامج الضغط
1-winrar
2- دة برنامج مش مكتوب في القائمة بس جميل اسمة power archive

برنامج تكلمة التحميل من الانترنت

2-download accelerator
 

بوسى هانى

New member
عضو
إنضم
5 ديسمبر 2008
المشاركات
133
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد: استفتاء ( رجاء محبة التصويت من الكل )

يعنى كلهم مميزين بس برامج التشات مميزة جدا وشكرا
 

magdy_26

New member
إنضم
25 نوفمبر 2008
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: استفتاء ( رجاء محبة التصويت من الكل )

1- سلام رب المجد مع جميعكم+++

2-هوت ميل مسنجر


برامج الحماية

3-الافيرا انت فيرا
برامج المالتيميديا
1-winamp

برامج الضغط
1-winrar


برنامج تكلمة التحميل من الانترنت

2-download accelerator
 
أعلى