اسئله جريئه للشباب؟

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
عاجبك يا ست ميرنا اهو واحد امتنع عن التصويت اهوة عاجبك كدة
طب خليك انت بقى محايد يا مايكل ورد على الاسئله :274rb: وخلى روحك رياضيه :t11:
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
يعنى انا عملالهم فى الخباثه تيجى انتى وتفضحى الدنيا
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
يا دودو انتو فكرين انكم ازكيا ولا ازكيا ولا فكيكين يعنى مهما كشفينا وعارفين كل حاجه بس عملين عبطه
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الاجابة على الاسئلة

1- هى الانثى الشرانية اللى ممكن تخليني أقول انا حس حس وحس حس انا دى اكون ضعيف قدامها علشان أتقى شرها

2- التكييس أكيس البت اللى قدامى طبعا انتوا عارفين ان البنات غلابة وبينضحك عليمة بأقل كلمة حبة تكيسس على حبة حبشتكنات تبقى تمام أحلى تظبيط فى القلب على طول

3- بالنسبة للوالد فا من شابة اباه فما ظلم لكن فى بعض منا يكون القدوة بتاعتوا أرنولد وفاندام علشان يعجب البت بتاعتوا

4- رد فعلى هايكون فى غاية البساطة هاى عاملة اية أنتى لسة زى ما انتى مفيش تغيير بجد بجد قمر مين دة ابنك ربنا يخلي فاكرة ايم زمان مش كان دة هايكون أبننا ونفضل نفتكر لحد ما جوزها يطب عالينا وأضرب وامشي هههههههههههه


5- اة كام مرة فى مرات كثيرة فى سبيل المصلحة فقط يعني عاوز منها حاجة فا بكيسها على كلمتين حلوين وعدي يا ليلة


6- بصراحة هما الاتنين او الخيرين اصعب من بعض لان النتيجة واحدة هى السجن مدى الحياة ويا عالم تطلع البطيخة حلوة ولا قارعة اصل الجواز دة أو الستات عند الجواز بتكون زى البطيخة يا تكون حلوة أو تكون قارعة فا الاتنين واحد
وانا من رأيى أتجوز اللى تحبيني مش اللى انا أحباها

7- بصراحة هو فى الخيال بتكون على حسب المتخيل يعني لو خيالوا حلو هاتكون موزة جمدة لكن لو مش قوي يبقى الحقيقة اجمل

مع توضيح نقطة أن المرأة في منها الحلو والجميل وفى منها اللى لا يطاق

8- بصي هو الموضوع مش كدة الموضوع أن اللى يبعنى ابيعوا ولو هو مين فا لو بعتنى ابيعها وبالرخيص واشترى 10 غيرها

9- ظفرت اة كنت بحب سمكة وبعدين فلتت منى الخينة

10- طبعا طبعا لان الزوجة هى نص الراجل التانى ومن الممكن ياخد برايها ويعترفلها بالخطاء لان احنا عندنا سر الزواج بيجعلنا جسد وروح واحد لكن دة فى حاجة أن الزوجة حلوة يعني البطيخة بتاع الزوج دة طلعت خلوة وست فاضلة لكن لو ست عقربة ومش بيتبل فى بقها فوقة كالعادة فا مش يقول حاجة خالص وأطلع عنيها لو أخطاءت

11- ب






































































ب






























































ب





















































ب





































بحب أرخم عليك لما تقولى أنا عاوزة ارخم عليك ببقى مرتبك وعاوز أكلها أكل بسنانى علشان اتغدى بيها قبل ما تتعشى بيا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
/ من تكون الانثى التي تقف امامها ضعيفاً !! ( مفيش حد يقول امي )

اولا مفيش حاجة اسمها نقف قدام انثي ضعيفا ده مرفوض تمام وغير سليم

انما ممكن لمكانتها عندنا نكون متسامحين زيادة عن اللازم نفسح المجالا لمناقشات امور منتهية تم البت فيها :gy0000: وده بيكون لحبنا لها

وممكن نقول الانثي دي بمنتهي البساطة هي زوجة المستقبل :08:

*****************​

2/عندما تكون معجبا بها .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبها !!

علي حسب اللي الانسانة اللي بحبها

ممكن وردة بسيطة توصلني لقلبها

وممكن اكلة سمك توصلني لقلبها ( لو طفسه يعني :gy0000: )

وممكن عبارة رقيقة مهذبة بداخلها كلمة حب او اعجاب توصلني لقلبها

يعني من الاخر علي حسب الشخصية اللي بتعامل معاها

**************************​

3/ والدك هل هو النموذج في حياتك .. ولو لم يكن والدك فمن هو!!

انا مش باخد رمز معين ممكن نقول بجمع نماذج واخد الافضل

بمعني كل شخصية اعجب بيها في حياتي بحب اقتبس منها الشئ اللي عجبني واحتفظ بيه واحول اطبقه في حياتي يعني ممكن نقول كده اشخاص مش واحد بس

****************************​

4/ في احد الاماكن العامة رأيت من كانت يوما تسكن القلب .. تمسك بطفلها بعد ان تزوجت غيرك .. كيف تكون ردة فعلك !!

لو لسه مش اتجوزت والبؤس والعزوبية تكتنفني سوف اشعر بغصة بارة تعتصر قلبي تحت ضلوعي :vava:

لو اتجوزت ولا اعرفها :closedeye

علشان لو بصيت عليها جايز المدام تلاحظ ويبقي يومي مش فايت :vava:

************************​

5/ كم مرة تنازلت عن مبادئك من اجل انثى !!

مرة واحدة وندمت ووعدت نفسي اننا مش ها اكررها

************************

6/ هل تتزوج من تحبها .. ام تحب من تتزوجها !! وايهما تراه اجمل ؟

بالطبع اتزوج من احبها وعندما اتزوجها احس انها اجمل انسانة في الدنيااااااا بالطبع

************************​

7/ ايهما اجمل المراة في الواقع ام في الخيال!!

المراة في الخيال طبعا بتبقي جميلة بدون مكياج بقي

واهم شئ مش مكلفة :gy0000:

مفيش هات يا حبيبي:eek:ld:

***********************​

8/ هجرتك من تحبها .. هل تبادلها الهجر ام تودد لها حتى تنعم بوصالها مرة اخرى !!

مع الاسف لقيت افضل طريقة اننا ابادلها الهجر واعيش حياتي علي نحو افضل

*************************​

9/ هل خضت يوما حربا من اجل الوصول الى قلب انثى .. وهل ظفرت بقلبها !!

لاء حصلت من غير حرب وبعد ما ظفرت فقدت :smil13:

*************************

10/ هل تبوح لزوجتك باخطائك .. وهل تغفر لها أخطائها(ان كنت متزوج)!!

لما اتجوز اجاوب بقي

************************​

11/ ماهي الكلمة التي تربكك من الانثى !!

لما تعترف بضعفها :08:

ملحوظة : الموضوع ده حاسس اننا جاوبت عليه من قبل :polling:
 
التعديل الأخير:

قيروانى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2006
المشاركات
65
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
1- الانثى التى لا تعرف غير الحب اقف امامها ضعيف .
2- الطريق الى قلب الانثى التى اعشقها يأتى دائما بالفلسفه لا اعرف كيف !!
3- والدى مات وانا ضغير فتقريبا اب اعترافى هو مثلى الاعلى
4- ان قابلتها وفى يديها طفلها اقولها ازيك ربنا يفرح قلبك كمان وكمان
5- تنازلت عن مبدأى لاجل الانثى اكثر من مليون مليون مليون مره مش عارف العدد هيقف امتى
6- اتزوج من احبها واحب من اتزوجها هذا هو سر الروح القدس الذى يحل على العروسين
7- المرأه فى الواقع افضل بل الاحلى
8- ان هجرتنى اشكر الله هههههههه
9- دخلت حدود الهوى وصرت اسير لا يملك اسلحه للمقاومه فماذا افعل .. استسلمت ههههههه
10- ان كنت متزوج اعترف لها وان لما اكن متزوج فساتزوج معترفا لها بكل اخطائى يمكن تيجى بفايده وترفض تتجوزنى ههههههههه
11- كل لكمات العيون تربكنى
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
يا عيني عليك يا ابنى رد يقطع من القلب أية المحبة دى كلها

بجد

ربنا يفرح قلبك ويكون معاك
 

قيروانى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2006
المشاركات
65
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
حاولت اتفلسف واضحك بس تعرف يا هيما فعلا الاسئله دى مهمه ومحتاجه فحص وتدقيق مع انفسنا
يله ربنا يرحمنا ويفرح قلوبنا كلنا
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
يا رب يا جميل هى فعلا محتاجة فحص لكن انا اخدتاها بتهريج

لان عارف أن الكلام ممكن يجرح كتير قوى وهيكون عاليا هجوم صعب بجد

ربنا يسترها
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
hima85222 قال:
يا رب يا جميل هى فعلا محتاجة فحص لكن انا اخدتاها بتهريج

لان عارف أن الكلام ممكن يجرح كتير قوى وهيكون عاليا هجوم صعب بجد

ربنا يسترها

ياواد انتا بتفرق معاك

قول بس قول :ura1:

بدال ما :budo:

وبعدين ممكن تبقي تستسلم :giveup:
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
هههههههههههههههههههه

مش أنا يا هوت اللى استسلم أنا مكشوف قوى يعني لو فى حاجة كلوا هايعرف بس كلامى هو اللى هايزعل أو بمعنى اصح تفكيري ممكنينتج عنوا كلام يخلي كل الحبيبة اللى فى الجامعات والمدارس يهاجمونى

وبعدين ان الله حليم ستار
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
هو انا منزله الاسئله دى علشان تقعدو ترغوا مع بعض على جنب :ranting:

وبعدين الرائحه الذكيه لو عاوزة تردى مفيش مشكللللللللللله خاالص ردى

وياريت بقدر الامكان اللى يرد ياخد اقتباس من كل سؤال ويرد عليه علشان الحول اللى بيجيلى بس

ربنا يباركو يا شباب النيل انتو
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
artamisss قال:
هو انا منزله الاسئله دى علشان تقعدو ترغوا مع بعض على جنب :ranting:

وبعدين الرائحه الذكيه لو عاوزة تردى مفيش مشكللللللللللله خاالص ردى

وياريت بقدر الامكان اللى يرد ياخد اقتباس من كل سؤال ويرد عليه علشان الحول اللى بيجيلى بس

ربنا يباركو يا شباب النيل انتو



عسل يا ديانا الموضوع
بس محدش راضي يرد بجد
فين بقا الرد عاوزين نشوف بقا وخناقات وشد شعور اه صحيح مفيش شعور
بس عجبتي ردود مينا هوت
بس النقطه دي
اولا مفيش حاجة اسمها نقف قدام انثي ضعيفا ده مرفوض تمام وغير سليم

انما ممكن لمكانتها عندنا نكون متسامحين زيادة عن اللازم نفسح المجالا لمناقشات امور منتهية تم البت فيها :gy0000: وده بيكون لحبنا لها

وممكن نقول الانثي دي بمنتهي البساطة هي زوجة المستقبل :08:

:bud: يابني كل الي اقدر اقولهولك الي ع البر عوام:bud:
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
يلا يا ميرت انا هازنقك فى خانه اليك واقولك جاااااااااوبى :spor2: باب الاسئله مفتوح لكلا الجنسين

يلا ردوا يا شباب النيييييييييل
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
artamisss قال:
يلا يا ميرت انا هازنقك فى خانه اليك واقولك جاااااااااوبى :spor2: باب الاسئله مفتوح لكلا الجنسين

يلا ردوا يا شباب النيييييييييل


كدا يا ديانا تعمليها فيا
طيب طيب بكره هيجيلي يوم وازنقك
ع العموم هرد وهحول الاسئله علي بناتي

1/ مين الولد الي ممكن اقف امامه ضعيفاً !!
بصراحه سي السيد دي الشخصيه الي بتشدني كتير
2/عندما تكون معجبا به .. ماهي طريقيتك في الوصول الى قلبه !!

اتنك عليه لغايه ما يكرهني ويبقا مش طايقني
هنا ابقا دخلت قلبه
3/ والدك هل هو النموذج في حياتك .. ولو لم يكن والدك فمن هو!!

مش هعرف ارد ع السؤال دا
4/ في احد الاماكن العامة رأيت من كانت يوما تسكن القلب .. تمسك بطفلها بعد ان تزوجت غيرك .. كيف تكون ردة فعلك !!
برضه دا نو كومنت
5/ كم مرة تنازلت عن مبادئك من اجل ولد !!
بصراحه لسه لغايه دلوقتي متنازلتش عنها بس لو يوم جه الولد الي يستهال اني اتنازل عن مبدا معين هتنازل عنه بكل سهوله بس طبعا فيه مبادئ معينه دي نو تتش
6/ هل تتزوجي من تحبيه .. ام تحبي من تتزوجيه !! وايهما تراه اجمل ؟
بصراحه ياريت الاولي لاني مش بعتقد ف جواز الصالونات دا ن اصله
7/ ايهما اجمل الرجل في الواقع ام في الخيال!!
انا عارفه انه هيطرقعولي دلوقتي بس اعتقد ف الخيال
8/ هجرك من تحبيه .. هل تبادله الهجر ام تودد له حتى تنعم بوصاله مرة اخرى !!
بصراحه معرفش بس اعتقد انه كرامتي مش هتسمحلي بس لو الشخص دا يستاهل هجيبه يعني هجيبه
9/ هل خضت يوما حربا من اجل الوصول الى قلب ولد .. وهل ظفرت بقلبه !!

لاء خالص خالص خالص خالص لان الي بيحبني هو الي بيجري ورايالكن عمري ما افكر ف حد مش بيفكر فيا

10/ هل تبوحي لزوجك باخطائك .. وهل تغفري لها أخطائه(ان كنت متزوج)!!
انا عن نفسي ناويه احكي لجوزي كل حاجه حتي ابسط حاجه اني اغسل سناني

بس انا مقبلش انه يخبي عليا حاجه
وان حاجه حصلت هسامحه ف كل حاجه الا الخيانه دي الحاجه الي مش هقبلها عمري
11/ ماهي الكلمة التي تربكك من الذكر !!

بصراحه انا برتبك من اي حاجه

ودي عيب عندي ومحتاج يتصلح

بس فين ردك انتي بقا يا ديانا
مش زنقتيني اتزنقي يا امي
كله لها

 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
mirit_thabet قال:

كدا يا ديانا تعمليها فيا
طيب طيب بكره هيجيلي يوم وازنقك
ع العموم هرد وهحول الاسئله علي بناتي

1/ مين الولد الي ممكن اقف امامه ضعيفاً !!
بصراحه سي السيد دي الشخصيه الي بتشدني كتير
2/عندما تكون معجبا به .. ماهي طريقيتك في الوصول الى قلبه !!

اتنك عليه لغايه ما يكرهني ويبقا مش طايقني
[هنا ابقا دخلت قلبه


[/SIZE] [/CENTER]



ياااااااااااسلام ايه النظريه العجيبه دى لما يكرهك يبقى بيحبك
ازااااااااااى دى هههههههههههه:w00t:
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
هههههههههههه هو اينعم مشرفه اجتماعيه بس انا هاجاوب فى اخر الحلقه
زى اسامه منييييييييييير :08: هههههههههههههه
ومستنيه بقيه الشباااااااااااااااااااااااب الولالالالالالالالالالالالالالالالاد هما فينهم غطسوا ليه
خايفين على نفسهم من الحزب النسائى :99:
 
أعلى