اوك بالشفاء لجيجي
انا ها اشتري بلونه
انا ها اشتري بلونه
برضه مهما تحاول خلاص حور ادتنى كلمه و خطبنا كليوباترا خلاص ههههههههه:t12:تعيشي وتاخدي غيرها وده جزاء كل من تسول له نفسه
ان يعادي ايزاك :bud: :bud: :bud:
ezzzak قال:وانا ارميها علي دريم العزيزه :t11: :t11: :t11:
تعيشي وتاخدي غيرها يا دريم
Dream قال:بقى كدة يا ايزاك
مردودالك برضه بس تكون متعبيه ديناميت عشان تفرقع فيك :gy0000:
ماشى يا ماى روك بترميها علياMy Rock قال:و اخيييييرا, و اول مرة في تاريخ المنتدى, انا ارمي البلونة على صاحب الموضوع هذا, لانه عذبني كثير حتى حصلت الرمية...