أنا طبعا مش هزعل عشان عارفة ان الجردل مليان عسل .. مش كدا ياكوكى . ؟ :nunu0000:
وانا هحدف الجردل على ى ى ى ى مينــــــــــــا .. ألقف يامينا يلا ..
بس هوا سؤال برىء يعنى .. هيا اللعبة دى الى مالا نهاية ولا ايه . احنا عاوزين نلعب حاجات جديدة .. :dance:
ممكن صـــــلـــح لو سمحتى . او كيكا عل عالى وكيكا عل واطى :2: يعنى حاجة من الحاجات بتاعة التراث الجميلة دى.. :new6: