اعتقد انه بيحب العصير ده فعلاً يا مينو انت عرفت منين ، وأنا هاملاها ماية بسكر
++sameh++ عضو شرف عضو مبارك إنضم 24 ديسمبر 2005 المشاركات 1,339 مستوى التفاعل 11 النقاط 38 الإقامة فى حضن الأب 27 مارس 2006 #561 اعتقد انه بيحب العصير ده أنقر للتوسيع... فعلاً يا مينو انت عرفت منين ، وأنا هاملاها ماية بسكر
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 27 مارس 2006 #562 ونا ارميها على توتا
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 27 مارس 2006 #563 وانا هاجيب بلونة صغنونة اوى
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 27 مارس 2006 #564 هملاها ياسمين
+Dream+ عضو مبارك عضو مبارك إنضم 2 فبراير 2006 المشاركات 1,193 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 27 مارس 2006 #565 و انا ارمى الياسمبن عليكى يا ميرنا شوفتى بقى عشان انتى ورة و فلة المنتدى
++menooo++ حياتى لأسمك يا من فديتنى عضو مبارك إنضم 30 ديسمبر 2005 المشاركات 4,085 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة قلوب أعضاء المنتدى 28 مارس 2006 #566 ياللا يا شباب نعدل النظام و نلعب لعب حلو و بلاش مناغشات انا اشترى بلونه
sara_tota عضوة شقية عضو مبارك إنضم 4 ديسمبر 2005 المشاركات 120 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة The place which is jesus there 28 مارس 2006 #567 ميرنا قال: ونا ارميها على توتا أنقر للتوسيع... :190vu: :190vu: :190vu: عاجبك كده يا ميرنا؟؟ اهى ماما لقت هدومى ملزقه راحت ضربتنى وحرمتنى من المصروف اشترى بلالين منين دلوقتى؟ :36_1_4: :36_1_4: :36_1_4: خلاص هاملا البالونه عصير فصب على حساب ميرنا :t30: :t30: :t30:
ميرنا قال: ونا ارميها على توتا أنقر للتوسيع... :190vu: :190vu: :190vu: عاجبك كده يا ميرنا؟؟ اهى ماما لقت هدومى ملزقه راحت ضربتنى وحرمتنى من المصروف اشترى بلالين منين دلوقتى؟ :36_1_4: :36_1_4: :36_1_4: خلاص هاملا البالونه عصير فصب على حساب ميرنا :t30: :t30: :t30:
++sameh++ عضو شرف عضو مبارك إنضم 24 ديسمبر 2005 المشاركات 1,339 مستوى التفاعل 11 النقاط 38 الإقامة فى حضن الأب 28 مارس 2006 #568 وانا هارميها عليكى يا سارة ، عشان تتبهدلى اكتر وطنط تضربك اكتر واكتر
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 28 مارس 2006 #569 ههههههههههههههه ليه كدة ............بتعيطى ليه يا سوسن ماما ضربتنى ضربتك ليه ياسوسن وانا اجيب بلونة
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 28 مارس 2006 #570 و انا اعبيها زيت بيغلى
++menooo++ حياتى لأسمك يا من فديتنى عضو مبارك إنضم 30 ديسمبر 2005 المشاركات 4,085 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة قلوب أعضاء المنتدى 28 مارس 2006 #571 و انا ارميها عليك علشان تتسلق يا شقى
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 29 مارس 2006 #572 ايه ده بقى انا كل مرة اجيب بلونة مش معايا فلوس حرام عليكم هو انتوا والحكومة بقالى شهرين مش قبضت ارحمونى امرى لله هاجيب بلونة
ايه ده بقى انا كل مرة اجيب بلونة مش معايا فلوس حرام عليكم هو انتوا والحكومة بقالى شهرين مش قبضت ارحمونى امرى لله هاجيب بلونة
++menooo++ حياتى لأسمك يا من فديتنى عضو مبارك إنضم 30 ديسمبر 2005 المشاركات 4,085 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة قلوب أعضاء المنتدى 29 مارس 2006 #573 و انا أملاها وروود
+Dream+ عضو مبارك عضو مبارك إنضم 2 فبراير 2006 المشاركات 1,193 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 29 مارس 2006 #574 و انا ارميها على مينا هوت
++menooo++ حياتى لأسمك يا من فديتنى عضو مبارك إنضم 30 ديسمبر 2005 المشاركات 4,085 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة قلوب أعضاء المنتدى 29 مارس 2006 #575 و انا اجيب بلونه
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 29 مارس 2006 #576 وانا هملاها عسل
++menooo++ حياتى لأسمك يا من فديتنى عضو مبارك إنضم 30 ديسمبر 2005 المشاركات 4,085 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة قلوب أعضاء المنتدى 30 مارس 2006 #577 و انا حرميها عليكى يا عسل بس مش علشان يتلم عليكى الدبان لا ده علشان انتى عسل بجد
Coptic Lady عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 يناير 2006 المشاركات 244 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 30 مارس 2006 #578 حبيبتى دريم.... وحشتينى بس ميمنعش انى ححدف البلونه فيكى ومعلش غرقتك ميه بقى
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 30 مارس 2006 #579 طيب انا اعبى البلونة دى ورد عشان الناس تبفى ورد على العيد
++menooo++ حياتى لأسمك يا من فديتنى عضو مبارك إنضم 30 ديسمبر 2005 المشاركات 4,085 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة قلوب أعضاء المنتدى 30 مارس 2006 #580 و انا ارميها على سامح هو يستاهلها بجد