- إنضم
- 14 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 1,799
- مستوى التفاعل
- 9
- النقاط
- 0
اخريستوس انيستى
اليثوس انيستى
كلمه جميله بنقولها لبعض كلنا فى عيد القيامه
بس هل احنا بنحس بيها صح
ايه اللى اتعلمناه منها
يا جماعه انا حبيت اكتب الكلمات دى النهارده
و اسال سؤال
و يا ريت كلنا نجاوب عليه
السؤال هو
اتعلمنا ايه من القيامه؟
انا عن نفسى اتعلمت ان فى القيامه لا يوجد مستحيل
انتم اتعلمتوا ايه؟
اليثوس انيستى
كلمه جميله بنقولها لبعض كلنا فى عيد القيامه
بس هل احنا بنحس بيها صح
ايه اللى اتعلمناه منها
يا جماعه انا حبيت اكتب الكلمات دى النهارده
و اسال سؤال
و يا ريت كلنا نجاوب عليه
السؤال هو
اتعلمنا ايه من القيامه؟
انا عن نفسى اتعلمت ان فى القيامه لا يوجد مستحيل
انتم اتعلمتوا ايه؟