- إنضم
- 29 يناير 2007
- المشاركات
- 50,816
- مستوى التفاعل
- 2,027
- النقاط
- 113
فعلا:flowers: اكلة حلوة خالص ربنا يعوض تعبك
شكرااااااااااااااااا لمشاركتك الجميله
فعلا:flowers: اكلة حلوة خالص ربنا يعوض تعبك
امممممممممممممممم
انا بحبها خالص المسقعة والعيش اللي في الصورة دا اتوحشتوا
تسلم ايدك يا احلى دودو على الاكلة المعتبرة دي
![]()
عاوزة حتة ياماماتى انا جعت اوى ومش قادرة اصبر
شكلها ولا ريحتها يالهوووووووووووووووووووووووووووووى
مصارين بطنى هتنط على الصنية خلاص
شكرا" على المسقعة ، وصحتين وعافية ، وربنا يباركك
ميرررررسى على الوصفه يا كاندى
ربنا يبارك حياتك
ميرسى ليكى يا كاندى تسلم ايدك يا قمر
شكرا كتييير كاندى
تسلم ايدك
يسوع يبارك حياتك