@@احلى رسالة جاتلك فى العيد @@

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
فكرة الموضوع جامدة

انا لسة مجاليش بس كان وحدة عجبانى


عيد سعيد وسميرة سعيد وشيماء سعيد وسعيد نفسه وانا وانت ورقصنى يا جدع

ولما يجى الجديد هاجى تانىىىىى
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
فكرة الموضوع جامدة

انا لسة مجاليش بس كان وحدة عجبانى

عيد سعيد وسميرة سعيد وشيماء سعيد وسعيد نفسه وانا وانت ورقصنى يا جدع


ولما يجى الجديد هاجى تانىىىىى
ميرسى يا جيلان
حلوة الرساله
فى انتظار الجديد
كل سنه وانتى طيبه
 

الوداعة

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 يناير 2008
المشاركات
280
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
كل عام وأنتم بخير الرسالة دى للمناسبات التالية


الكريسماس
عيد الميلاد
عيد القيامة
عيد ميلادك

ومحدش يطلب منى رسايل لغاية سنة
2010

جامده الرسالة دى يا جوجو،



936429905.gif



 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
ياحمار


يابقره


يامجوس


يا رعاه



أفرحوا


قد ولد المسيح
 
أعلى