+++((( إزاى ممكن تسجل من الشريط للكمبيوتر ؟؟؟ )))+++

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
ميرسى يا ماريان على الشرح المبسط ده
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
شكرااااااااا
علي المعلومات
ربنا يبارك حياتك
بس انا كنت بستخدم
adobe audition​
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
شكرااااااااا​

علي المعلومات
ربنا يبارك حياتك
بس انا كنت بستخدم

adobe audition
شكراً على مرورك
انا محددتش برنامجح معين ممكن اى برنامج تانى يؤدى نفس الغرض
 

maikel fady

New member
عضو
إنضم
27 نوفمبر 2007
المشاركات
115
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
ميرسى على الشرح الجميل وكل سنة وانت طيبة :p
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
ميرسى على الشرح الجميل وكل سنة وانت طيبة :p
mercii12.gif
 
أعلى