أين "أنجيلا" ؟؟؟

Servant Of Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2011
المشاركات
2,239
مستوى التفاعل
227
النقاط
0
أين أنت يا أنجيلا ؟ نحن لن ننساك فلا تنسينا .....
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
انجيلا----
قرأت شهاده لعابر-- كان يتابع المنتدى و لما اتى و اعلن وضع اسامى اعضاء و شكرهم--
و كان اسمك هناك ضمن هؤلاء الاعضاء---
كم تمنيت ان تقرائى كلامه--- و تعلمى إنك قد استخدمك الرب لمجد اسمه القدوس--
اكيد كنتى هتكونى سعيده و كنتى هتتحمسى و هتخدمى اكثر--
ارجعى لتخدمى و تمجدى اسم الرب-- و كمان علشان تفرحى قلوب ناس كتير بتحبك--
ارجو ان تصلك رسالتى

سلام الرب يحميكى اختى الغاليا---
انتظرك
 

Servant Of Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2011
المشاركات
2,239
مستوى التفاعل
227
النقاط
0
Violet Fragrance
الملكة العراقية ...

شكرا جزيلا لكم على إهتمامكم و يا رب ترجعلنا " أنجيلا "
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى

يا تاسوني هذا الرابط للمباركين فقط !!!!!!!!!!!!
يا ريت تنقليلنا شو الموجود فية ؟؟؟؟

كنت عايزة اطمنكوا فنسيت ونقلت لينك للمباركيين فقط

مينفعش انقل كلام من قسم المباركيين

كل اللى اقدر اقولهولك هيا بخير الحمد لله
 

Servant Of Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2011
المشاركات
2,239
مستوى التفاعل
227
النقاط
0
اية التفرقة دي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مواضيع دينية و فهمناها حتى بالإطمئنان في تفرقة ؟؟؟؟
سبحان المسيح !!!
انا أسيب المُنتدى أحسن ...
قال مباركين قال !!!!!
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
اية التفرقة دي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مواضيع دينية و فهمناها حتى بالإطمئنان في تفرقة ؟؟؟؟
سبحان المسيح !!!
انا أسيب المُنتدى أحسن ...
قال مباركين قال !!!!!

هدى نفسك يا اخى سيرفنت

ده قانون مينفعش اخرج عنه

بعدين انا طمنتك اهو بقولك هيا بخير وقريب هتدخل عايز ايه تانى
 

Servant Of Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2011
المشاركات
2,239
مستوى التفاعل
227
النقاط
0
و هو احنا مش بشر و لا مش مسيحيين يعني ؟؟؟
سر اية المينفعش و ينفع بس للمباركين يعرفو يا تاسوني انا مش معصب عليكي و آسف لو أديتك الانطباع دة بس كلامك بيضرب على وتر حساس مكلنا بشر و كلنا أبناء لرب المجد مش كدة ؟
و لا انا فاهم غلط ؟؟؟؟
عموما حصل خير و أتمنى هية تكون بخير بردو ......

تشكري يا أختي المُباركة !!!
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
انا اللي كنت منزله موضوع انجي في المباركين لان في حاجات شخصيه عنها مينفعش تكون ع العام
وكمان موضوع النهارده انها بخير مينفعش ينزل ع العام لانو برضو بيتكم عن حاجات تخصها
زائد انو مينفعش عضو متنتصر نتكلم عنو ع العام
وانت كنت عايز تتطمن عليها وهي طمنتك
مش ده الاهم عندك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
الاخ العزيز Servant Of Christ :)
الامر بسيط لا يستحق الغضب ابدااا وليس له علاقه بالتشكيك ف مسيحية اى شخص
فما قالته انجيلا لبعض الاشخاص المقربين اليها يحتاج لاذن شخصى منها لوضعه ع العام
فلا يحق لاى شخص أن يسرد شىء ع العام تم وضعه ف قسم مخفى الا ان سمح صاحبه بهذا
ارجو ان تكون متفهم واطمئن طالما هى بخير واعتقد انها خلال ايام هتكون موجوده وهطمنك بنفسها
 

Servant Of Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2011
المشاركات
2,239
مستوى التفاعل
227
النقاط
0
أوكي ...الحمد للمسيح انها بخير .
شكرا لكم جزيلا ....
أعتذر .
سلام و نعمة

الظاهر لازم الواحد يعرف ايه مكانتو هنا
المُهم أنجيلا بخير :)

شكرا مرة أخرى على تعب محبتكم
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
أوكي ...الحمد للمسيح انها بخير .
شكرا لكم جزيلا ....
أعتذر .
سلام و نعمة

الظاهر لازم الواحد يعرف ايه مكانتو هنا
المُهم أنجيلا بخير :)

شكرا مرة أخرى على تعب محبتكم

عزيزى المكانه هنا ليست باللون والرتبه
كلنا اسره واحده لا تحكمنا الوان بل تحكمنا محبه اسريه وشراكه ف جسد واحد
اذن الامر اكبر بكثير من لون وقسم غير متاح
سلام المسيح معك
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
أوكي ...الحمد للمسيح انها بخير .
شكرا لكم جزيلا ....
أعتذر .
سلام و نعمة

الظاهر لازم الواحد يعرف ايه مكانتو هنا
المُهم أنجيلا بخير :)

شكرا مرة أخرى على تعب محبتكم
اه طبعا كل واحد لازم يعرف مكانته هنا :fun_lol:
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
أوكي ...الحمد للمسيح انها بخير .
شكرا لكم جزيلا ....
أعتذر .
سلام و نعمة

الظاهر لازم الواحد يعرف ايه مكانتو هنا
المُهم أنجيلا بخير :)

شكرا مرة أخرى على تعب محبتكم

شكلك عصبي حبتين ..زي ما دونا فهمتك ..وخلاص ..اعرف ان الكلام مش سهل زي ما انتا فاكر ..
عمتاً ..انا كمان بطمنك عليها ..هيا تمام وكويسة ..
أوك ..عايزك تهدأ كدا ...وأطمن ..

 
أعلى