رد على: أنتباه للجميع اللى يحب ريمون يصلى ليه
الرب يوفقك يا ريمون ثق فى حماية الرب وخططه لابناءه
وصلاة العدرا والقدسين تكن معك
وسلام من رب المجد
وصلاة العدرا والقدسين تكن معك
وسلام من رب المجد
ربنا يقدم اللى فيه الخير ليك يا ريمون وانت فعلاً تستاهل كل خير ........ ولو مستقبلك احسن فى السفر ان شالله هتسافر ولو كان وجودك فى بلدك افضل يبقى اكيد ربنا هيفتحلك باب احسن من السفر ........ سيبها على ربنا وصلى علشان يعملك اللى فى الخير ( نعلم أنه مهما طلبنا يسمع لنا ) .......وربنا يبارك حياتك .
ربنا معاك يا ريمون انت ومينا
وعقبالنا معاكم
قولو امين
وانا كمان نفسي اهاجر صلولي معاكم
وربنا يختار الصالح
في الحقيقة ياريمون انت تستهل كل خير
واصلي ان يحقق الرب كل امنياتك بحسب مشيئتة
وتكون نور وملح شهادة حية لفادينا اينما ذهبت
ولكن ممنوع مغادرة المنتدى ابدا
[Q-BIBLE][/Q-BIBLE]وَنَحْنُ نَعْلَمُ أَنَّ كُلَّ الأَشْيَاءِ تَعْمَلُ مَعًا لِلْخَيْرِ لِلَّذِينَ يُحِبُّونَ اللهَ، الَّذِينَ هُمْ مَدْعُوُّونَ حَسَبَ قَصْدِهِ
ربنا يوفقك يا ريمون .....
صلاتنا معك
الرب يوفقك يا ريمون ثق فى حماية الرب وخططه لابناءه
وصلاة العدرا والقدسين تكن معك
وسلام من رب المجد
ربنا معاكم ويوفقكم جميعا
ويكون معاكم ما يكون عليكم
سلام ونعمة ريمون,,,
فعلا السفر حلو ومستقبل بس الطريق مش وردي زي ما حضرتك فاكر بعدين لو حضرتك
وغيرك وغيرك سافر يبقي علينا العوض يا اقباط وتحيا مصر الاسلامية
ربنا يدبر حياتك بالخير
ربنا يوقفك يا ريمون وتسافر يا رب
بشفاعه الست العدرا وايامها المباركه
ربنا معاك ياريمون وكل ما يعمل يعمل للخير
بس انشاءالله تيجيلك لو كان فيها خير ليك
ربنا ينولك مرادك يا ريمون
وانشاء الله خير
ومحدش عارف الخير فين هنا ولا هناك
اتمنى من الرب انة يوفقك و يعطيك بركة و نجاح ورخاء في اي مكان هو عاوزك تبقى فية
ربنا يعمل اللي فيه الخير ليك .