- إنضم
- 7 سبتمبر 2006
- المشاركات
- 61
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
اهلا بيك طبعا بس من اولها كده بلاش تعصب و تنشيف دماغ و حاول تستفيد جايز يكون ليك نصيب فى دخول الملكوت....بس قوللى صوره مين المرعبه دى..انتم مش عندكم الصور حرام؟؟ انا سمعت كده و يا ريت تفهمنى..و اهلا بيك و سطنا..مارى