ألف ألف ألف مبرووووووووك يا لولى !!!!

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
اممممممم
بلاش انتى يا جيجى يا اوختى
بلاش نفتح فى اللى فات
هههههههههههههه

وابعدى عن مايكل
حالا لولى تدخل
وهتتوصى بامايكل بلاش تاخدك فى ايديها
هههههههههههههه
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
رد: باركوليييييييي انا اخضريت

حيرتووووووونى
ابارك فين بس
ههههههههه

الف مبرووووووووك يا لولى يا اختى
وعقبال الاورانج قولى يارب
وربنا معاكى فور ايفر:)
 

Coptic Adel

عضو موقوف
عضو مبارك
إنضم
21 أغسطس 2008
المشاركات
2,814
مستوى التفاعل
30
النقاط
48
الإقامة
مصر القبطية المحتلة
رد: باركوليييييييي انا اخضريت

الف مبروووووووووووووووووك

وعقبال البدلة الحمرا ولا فيه ايه الوان بعد ده :hlp:

دي غير بدلة الاعدام :t30:
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
لولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
مبروك يا احلى اخت فى الدنيا

بجد بجد فرحنالك
وميرسى لدونا القمر بتقوم باحلى واجب معانا
دايما تاعبينها كده
ههههههههههه

ربنا معاكى
ونشوفك دايما فى المنتدى
وعقبال ما نشوفك لايف بقى
ههههههههههه
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
الف مبروك وربنا يرشدك ويعضدك فى خدمتك
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
رد: باركوليييييييي انا اخضريت

الف مبروك ليكى
وربنا يقويكى ويرشدك
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
رد: باركوليييييييي انا اخضريت


مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا لولى عقبال ما تصفرى وتحمرى ههههههههههههههه
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد: باركوليييييييي انا اخضريت

مبرووووووووووووووووووك
عقبال بقية الالوااااااان
وربنا يبارك حياتـــــــــــك
 

بنت الفادى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
26 سبتمبر 2006
المشاركات
2,644
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
الإقامة
++ قلب يسوع ++
رد: باركوليييييييي انا اخضريت

الف الف الف مبررررررررررررررررررررررررررررروك
عقبال الاشراف
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
الف مليووووووووووووووووووووووووووون مبرووووووووووووووووك يا لولى




بجد فرحت اوى باللون الاخضر

ويارب عقبال اللون الاصفر


 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
1310848533.gif
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
حبايبك كتيييييييييييير يالولى

ايه احساسك بقى بعد الخضران ده
ههههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
مبروك يا لولى يا قمر عقبال ما اشوفك ونتى مسودة قادر يا كريم يووه مصفرةة قصدى يعنى هههههههههههههه

اوعى تزعلى من مايكل يا تويتى
هو مش قصده كوسة ولا حاجة خالص ولا تتوصى بيكم فى الحلاوة لا اوعى تفهميه غلط ههههههه



دايما فهماني يا جيلان

بتحبي تهدي النفوس دايما

وربنا يستر علينا احنا الاتنين :hlp:
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
اممممممم
بلاش انتى يا جيجى يا اوختى
بلاش نفتح فى اللى فات
هههههههههههههه

وابعدى عن مايكل
حالا لولى تدخل
وهتتوصى بامايكل بلاش تاخدك فى ايديها
هههههههههههههه



قولي يا تويتي مفيش اسرار بينا

البت جيلان قالت كل حاجه خلاص

ايه هتتوصي بيه دي

انتوا التلاته عليه ولا ايه

البت جيلان معايا بقي :p30:
 

loly80

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
8 نوفمبر 2008
المشاركات
1,224
مستوى التفاعل
28
النقاط
0
ازيكم يا حبايبي

الفففففففف ومليون شششششكر ليكي

يا دونا لمحبتك الهايلة دي


انا ما كنتش اعرف انك عملتيلي موضوع

ميرسي جدا والف مليون بوسة ليكي يا قمر


لاهتمامك


لولي ممنونة قوي لحبك

اللي هو انا يعني

هههههههههههههه
 

loly80

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
8 نوفمبر 2008
المشاركات
1,224
مستوى التفاعل
28
النقاط
0
والي كل من شاركوني فرحتي الحلوة


اللي جات في وقت انا محتاجة افرح فية بجد

شكرا للمشاركة الغالية علي قلبي بجد

واردهالكم في الترقيات يارببببببببببببببببببب

قولو امين

يا كل الحلوين
 

loly80

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
8 نوفمبر 2008
المشاركات
1,224
مستوى التفاعل
28
النقاط
0
اما اطفالي الاعزاء

الصغننين الغلسين

يوة قصدي الحلوين الطعمين


كوكي وجيجي

انا بقي هغيظكو ومش هرد


اتبسط حبة بالترقية

وبعد كدة


هتفرج علي شطارطكو في الرد

وخصوصا مع الاخوة التلاتة

مش كدة برضة يا جيجي


بس باين عليكي نسيتي

انا لازم افكرك بقي


وكوكو بية انت دخلت مع جيجي كان ارحملك تبعد عن جيجي

بس اقول اية انت اللي اخترت


زنبك علي جيجي

قصدي علي جنبك بقي

هههههههههههههههههههههههههه

لولي الاخضرة بقي
 

loly80

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
8 نوفمبر 2008
المشاركات
1,224
مستوى التفاعل
28
النقاط
0
رد: باركوليييييييي انا اخضريت

الي كل اخواتي الاعزاء اللي بعتو شكرا خالص

انا ما استحقش المحبة الكبيرة دي
شكرا كتير قوي انا مزقططة


اني اخضريت

علي قدي اللون دة رمز السلام وانا بحبة قوي


بس الاحمر بحبة اكتر بكنير

علي شان لون الورد وريحتة اللي تجنن

وبنحتفل بدفنة المسيح بالورد وسبت النور والقيامة

يالة انا مش طماعة حلو كدة قوي


شكرا لغلاوتكو


تترلكو امين يارب في احلي المناسبات
 

حبيبى البابا شنوده

MovieMaker
عضو مبارك
إنضم
29 سبتمبر 2008
المشاركات
1,820
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
اورشليم السمائية
الف مبروك يا لولى وخلى بالك من تويتى احسن ديه شقيه اوى ومغلبانه معاها عاوزك تتوصى بيها
عنجد الف مبروك وعقبال الاشراف وعقبالنا احنا كمان يلا باى انا جاى بهدى النفوس بينك وبين توتى
 
أعلى