أفضل 7 صفات تجدهم في الصديقة البنت

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
طب انا عاوزة اسال بقى ايه اللى جرى ومشاعر الصداقه دى اتقلبت وبقت بجد فيها ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افضل واحسن لانهم درسو بعض في علاقة صداقة قوية
بس المشكلة لو ان طرف من الطرفين مش متخيل الموضوع بس
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
كلامك مظبوط ياميريت بس صدقينى هاتلاقى فعلا فى صداقات وان كانت خفيه مش باينه قوى لكن موجوده

وبعدين ااغلب الجوزات الناجحه بقى علشان تبقوا عارفين اللى بتبدى صداقه وتنهى عند المذبح هههههههه
بجد صدقونى بس ده مش معناه ان كل واحد بقى هايخاف يصادق واحده بجد يكون حاسس انها مميزة عن بقيه الناس علشان خوفه لا تدبسه وتتجوزة



ممكن عشان بيكون العلاقه (علاقه الحب ) بتكون مبنيه علي اساس تاني
غير الاعجاب بالشكل
مبنيه علي اساس المضمون
شخصيه وطباع مدروسه من غير ما حد يرسم علي التاني
ا السبب انه بتبقا علاقه قويه


بس علاقات الصداقه بين الولد والبنت مش موجوده
غير في حدود ديقه اوي
وشروطها ممكن اوي تتكسر
 
أعلى