- إنضم
- 9 نوفمبر 2005
- المشاركات
- 4,893
- مستوى التفاعل
- 50
- النقاط
- 0
رد على: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل
هاااااااى مايكل
انا بس كنت طالبة منك بعد اذنك برنامج لموبايلى زوووم للتصوير لان الزوم عندى بيطلع وحش و الصورة بتبقى مشوشة
انا موبايلى نوكيا 6600 و هنقله بالريدر
وميرسى خالص على تعبك