أصــــــــــ كـلام ــــــــــــعــب

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113

اصعب مكان...عندما تعود الى بيت جمعك يوماً مع من تحب
فلا تجد فيه غير الأطلال وبقايا عمر رحل ، وذكريات لن تعود .


موضوع جميل يا مرموره

حلو اوى اوى

ميرسى يا قمر

ربنا يباركك
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
قبل أي حاجه
ده لو كتباتك يبقي ربنا يسمحك
ولو أحنا أصحاب أنسي الموضوع وربنا يكفينا شر كلماتك


اصعب حب... ذلك الذي يجيء في الزمن الخطأ.

صحيح ..... جربته

أصعب نهاية...نهاية الحب الذي يخترقه سهم الخيانة .

بجد الخيانه قد تكون نهاية كل شئ لسنين

أصعب لحظة...أن تنشطر الى نصفين وتجد انـــســانــاً يصافحك في لحظة وداع

وأن تعلم أن طريق العودة مســتــحــيــل .

الحب الأول وقد أقول الوحيد الي الأن وقت اللقاء الأخير الذي لم يتكرر

اصعب مكان...عندما تعود الى بيت جمعك يوماً مع من تحب
فلا تجد فيه غير الأطلال وبقايا عمر رحل ، وذكريات لن تعود .



أه ده بيتنا .............. ذكريات بس

أصعب قصيدة...عندما يتجاوز الاحساس حدود الكلمات
ويتدفق الدماء على ورق ويصبح الحبر دماً .



ده أنا لما بكتب .... وديماً الحبر بيكون دموع أو دم وأحياناً ميكس

أصعب الذكريات...حلم مات بين يديك ولم تستطع أن تكفنه .



يوم أن تخيلت أنني سأحيا الحب

أصعب لقاء...عندما تكتشف أن من ظننته الأمل أصبح هو المستحيل

ديه الغربه ربنا يكفي الكل شرها

أصعب بداية...أن ينتهي منك كل شيء وتبدأ من جديد بعد فوات الأوان .



ديه الحاجه ال حلوه بس أننا نبدأ صح .... حتي ولو بعد فوات الأوان

أصعب الدروس...ألا نتعلم من أخطائنا

بس ياريت نتعلم

وربنا يــــــــــــ ..... بلاش
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
اصعب رجل...انسان تبدو على وجهه اشياء لا علاقة لها بكل ما يدور بداخله

موضوع صعب فعلا
ميرسي يا مرمر علي الموضوع الرائع
واحشتنا مواضيعك الجميله
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
اصعب موضوع هو موضوع مرمر ده لانه كلام حقيقي بالفعل

شكرا يا مرمر عالموضوع
 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
ايد داااااااااااا
مرمر هى اللى بتقول الكلام دا
ينهاااااااااااااااااااار
يا جدعان
ومش هنقدر نرد
غبر بكلمة ربنا موجوود
وكلاميك دا ولا ملطوش؟
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
أصعب لحظة...أن تنشطر الى نصفين وتجد انـــســانــاً يصافحك في لحظة وداع
وأن تعلم أن طريق العودة مســتــحــيــل .


أصعب صورة...صورة طفل جائع على رصيف ، وأم تبكي ، ومجتمع لا يعرف الرحمة .

موضوع صعب اوووى يامرمر

ربنا يفرح قلبك
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
صح يا كوبتك كلامك هههههههههه
الله يسامحك

ميرسى ياقمر لتعبك :)
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
اصعب حب... ذلك الذي يجيء في الزمن الخطأ.

أصعب حلم...ذلك الذي يبدأ دون أن نعرف له نهاية .

أصعب الذكريات...حلم مات بين يديك ولم تستطع أن تكفنه .


موضوع جااامد يامرمر
تسلم ايديكى
ربنا يبارك حياتك
واشد تقييم
 
أعلى