«النور» يدعم «مرسي» رسميا في جولة الإعادة

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
اعلن حزب النور دعمه للدكتور محمد مرسي في جوله الاعاده،
وقال الدكتور بسام الزرقا مسؤول الملف السياسي لحزب النور
ان الحزب قرر بشكل نهائي دعم مرسي ضد مبارك الجديد.

فيما قال الدكتور محمد نور المتحدث باسم حزب النور على الموقع الرسمي لحزب النور يكفي أن لدينا مرشح إسلامي في جولة الإعادة فيما أكد الدكتور يسري حماد المتحدث باسم حزب النور انهم سيحشدون من اجل الدكتور محمد مرسي وعدم تفتيت أصوات المرشح الإسلامي فيما قالت مصادر قريبة من الشيخ حازم صلاح أبو اسماعيل أنه قرر مساندة مرسي في جولة الإعادة وحشد انصاره والإعلان الصريح عن موقفه لرفضه التام حصول شفيق على منصب رئاسة الجمهورية.
المصدر
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
وهل
ياترى مطلوب يؤيدوا الفريق شفيق
ليعيدهم
الى جحورهم مره اخرى كالفأران
 

سمعان الاخميمى

صحفى المنتدى
إنضم
4 أغسطس 2009
المشاركات
12,695
مستوى التفاعل
1,088
النقاط
0
بالعكس فرصة شفيق حلوه جدا .
الشعب المصرى واعى جدا وما اعتقدش ان هيحط نفسه فى النفق المظلم ده.
 

apostle.paul

...............
إنضم
8 ديسمبر 2009
المشاركات
16,118
مستوى التفاعل
1,437
النقاط
0
انتهى شفيق واهلا ببداية دولة مستبدة عنصرية ارهابية دكتتاتورية هتلزق من هنا لنهاية الدهور ومش هتخرج غير ببحور دم
 

apostle.paul

...............
إنضم
8 ديسمبر 2009
المشاركات
16,118
مستوى التفاعل
1,437
النقاط
0
الشعب المصرى واعى جدا وما اعتقدش ان هيحط نفسه فى النفق المظلم ده.
سلفيين هيدعموا مرسى
كدا خدلك 3 مليون
والثورجية قالوا الفلول لا احنا ندعم الاخوان احسن
وبتوع حمدين اهو مرسى كويس
كدا دخلنا فى 5 مليون كمان
اتبقى مين؟؟؟؟؟؟؟

اتبقى تغطينا وتصوت
 

apostle.paul

...............
إنضم
8 ديسمبر 2009
المشاركات
16,118
مستوى التفاعل
1,437
النقاط
0
اسفين يا كريتك زلة لسان مكنش يقصدها
هو يقصد شعب مصر جاهل اوى مش واعى اوى
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
لو اتكلمت كلامى هيتفهم غلط
معروف من قبل الاعادة انه لو شفيق نزل كل الاصوات هتتوحد فى الاتجاه المقابل اى كان
اغلب الشعب المصرى اتلسع من عصر مبارك وبيقول
نار الاسلاميين
ولا جنة مبارك
 

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
يا خوانا اذا كان المتكلم عاقل و المستمع مجنون
يعني لو حمدين نزل الاعادة كان حزب النور هيايده !! انتو بتتكلموا ازاي يعني هما اول ما يسمعوا كلمة مرشح اسلامي و الشريعة بيجروا عليه ( ارحموا نفسكم شوية) يعني اي حد ضد اي مرشح اسلامي حزب النور معاه
 
أعلى