- إنضم
- 21 ديسمبر 2006
- المشاركات
- 5,091
- مستوى التفاعل
- 22
- النقاط
- 0
يا عيني عليك يا ريمون هذه هي الهدايا والا بلاش :t11:
شنطة دولارات وكارت ماستر :018A1D~146:
انا مش حاكل الشنطة انا حشتري فيها بيت وعربية واتجوز واحط شوية بالبنك والباقي احطة في البورصة :259pr: