للأسف نجحت وعملتها اخيرا

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
25.JPG


الف مبرووووووووووووك يا دكتور جوجو و يارب دايما ناجح ومتميز في حياتك

ودي احلى تورتة ليك يا دكتور


cake.jpg


وطبعا مش نسيت الهدايا

Christmas-Presents.jpg


مرة تانية الف مبروك ليك

banner_congratulations.jpg
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
سامحنى يا جوجو​

مش بعرف ازغرت
بعرف اغلس بس
هههههههههههه

الف الف الف الف
مبروك يا غالى
بجد انا فرحت لك جدا من قلبى
ربنا يباركك يا دكتور
و يا رب تحقق ديما كل امانيك

الف الف مبروك مره تانى
يا الف هلا
نيفين بنفسها منورانى هنا
مش معقول
ميرسى خاااااالص
على تهنئتك الجميلة والرقيقة دى
وياستى غلسى براحتك
وانتى مش متأخرة ولا حاجة
المهم انك جيتى
ونورتينى وشرفتينى بمشاركتك
وميرسى خالص بجد
واتمنى من ربنا النجاح والتفوق ديما ليكى فى كل امورك واعمال
علشان نفرح فيكى قريب
اقصد نفرح بيكى
:)
ربنا يبارك حضورك
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
ملحوظة/ الكشف النهاردة مجانا لكل اعضاء المنتدى
ههههههههههههههه
لا كدى نهنى اوى
الف مليون مبروووووووووك
ويا رب دايما من نجاح لنجاح :)
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
25.JPG


الف مبرووووووووووووك يا دكتور جوجو و يارب دايما ناجح ومتميز في حياتك

ودي احلى تورتة ليك يا دكتور

cake.jpg

وطبعا مش نسيت الهدايا

Christmas-Presents.jpg

مرة تانية الف مبروك ليك


banner_congratulations.jpg
اهلين اهلين
مين معانا هلا
سوسنا الجميلة
يا الف هلا
دة الحبايب كلهم هون
انا لو بعرف كنت عملت موضوع مثل هيك بكل يوم
ميرسى خالص يا سوسنا على مشاركتك الجميلة وتهنئتك الروعة
وميرسى على التورتة
وميرسى على التورتة والهداية الجميلة دى كلها
شكرا اكتير اختى الغالية
بس كان ليا سؤال !!!:t9:
Christmas-Presents.jpg

الهداية دى جوااااااها ايييية؟؟
اصلى خمنت ولاقيت نفسى بقول ان اللى على الجانب الايمن دى شكلها الاهرامات
معتقدش انى لما انجح تجيبيلى الاهرامات مرة واحدة
طيب لما بخلص بقى هتجيبيلى اية
برج ايفل؟؟؟
ههههههههههههههه
ميرسى ليكى يا اختى الغالية
ربنا يسبارك حضورك
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
واو خبر تحفة بجد
الف مبرووووووووووووك يادكتور بجد
ربنا معاك ومن نجاح لنجاح
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
ههههههههههههههه
لا كدى نهنى اوى
الف مليون مبروووووووووك

ويا رب دايما من نجاح لنجاح :)
هههههههه
واضح ان الاخت جاية على طمع بقى
لالالا يا جيلان
انا قلت الكششششف النهاردة بس
لكن ما قلتش الكشف لفترة محدودة
بس بما انك صديقة غالية هعديهالك ها المرة
بس بلمرة الجاية بحاسبك على الضعف 3 مرات
كتيييير ولا اية رأيك ؟؟
ههههههههههه
اشكرك وميرسى بجد لتهنئتك الرقيقة الجميلة
ربنا يبارك حياتك
واتمنالك تفوق ونجاح دايم بنعمة رب المجد
مرة تانية بشكرك
وربنا يبارك حياتك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
واو خبر تحفة بجد

الف مبرووووووووووووك يادكتور بجد

ربنا معاك ومن نجاح لنجاح
ههههههههه
طبعا طبعا
ما انا بردو مش مصدق ومندهش زيك كدة تمام
ههههههه
شكرا ليكى ولتهنئتك الجميلة
نورتى اختى العزيزة
ربنا يباركك واتمنالك نجاح وتفوق دايم بنعمة المسيح
وعقبالك نفرح بيكى
ربنا يباركك
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووك على النجاح يا جوجو




عقبال الماجيستير والدكتوراه



بس العروسه الاول صح


ربنا يحققلك كل اللى بتتمناه


هديه جميله يارب تعجبك لزوم الشغل

 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووك على النجاح يا جوجو​




عقبال الماجيستير والدكتوراه


بس العروسه الاول صح


ربنا يحققلك كل اللى بتتمناه


هديه جميله يارب تعجبك لزوم الشغل


هههههههه
مبسوط اكتير لمجرد انى لاقيتك موجودة وكتبتيلى تهنئة جميلة
ميرسى اوى يا ماما كاندى يا غالية
ربنا يبارك حياتك
ويارب ديما تكونى فى نجاح مستمر ونباركلك فى كل خطوة نجاح
وميرسى على الهداية والكلام الجميل اوى دة
بس لو سمحتى عايز العلبة بتاعت السماعة علشان اتأكد انها ريستر المانى ولا لا
اصلها افضل انواع السماعات
لو طلعت غير كدة رجعيها بقى وهاتيلى وحدة غيرها
معلش اتعبى شوية بس هبقى فاكرهالك
هههههههههههههه
ميرسى اوى يا كاندى
بجد شرفتينى ونورتينى بتواجدك وكلمتك الرقيقة
ربنا يباركك
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
الللللللللللللللللللللللللللللف مبروك يا جوجو وانشالله بتحقق كل احلامك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
الللللللللللللللللللللللللللللف مبروك يا جوجو وانشالله بتحقق كل احلامك
ميرسى اوى ليك يا امجد على تهنئتك الجميلة الرقيقة دى
ربنا يباركك واتمنالك كل نجاح وتفوق بأذن المسيح
ونفرح بيك
سلام المسيح
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
5JI16346.gif
[/url][/IMG]

الف الف مبروك جوجو
وفى تقدم ونجاح دائم



Bpa16789.jpg
[/url][/IMG]

والساعة هدية نجاحك
ودمت بود
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
5ji16346.gif
[/url][/img]​


الف الف مبروك جوجو
وفى تقدم ونجاح دائم


bpa16789.jpg
[/url][/img]​

والساعة هدية نجاحك

ودمت بود
ميرسى حبيبى وليم على تهنئتك الجميلة الرقيقة
وشكرا اكتير على هديتك الجميلة مقبولة منك
بس كنت محتاج الها شحن احتياطى لان النوع دة بيعطل بسرعة
ههههههههههه
ميرسى بجد ليك ولمشاركتك الجميلة ويارب ديما اعرف عنك كل خير ونجاح وتفوق بنعمة المسيح
 
أعلى