مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

مبروووووووووك يا مرمر
ويارب دايما كدا ناجحة فى حياتك علطول :)


ربنا يخليك يابيسوووووووووو

وعقبالك يارب
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

473congratulationsli3.gif



مبررررررررررررررررروك الف مبروك علي النجاح
وعقبال الي
97359231em2.gif


هديتك طبعا منستهاش
صدقيني لفيت المحلات كلها
لحد ما لقيتها بسعر لقطه ههههههههههههه
christmaspresentoc5qy6.gif

بس انا معرفتش بقي
انت كده خلصتي عشان اقولك كفاره وحمدلله علي خروجك من السجن
ولا لسه قدامك 10 سنين تاني كده هههههههههههههه

يارب كده ديما تحقيي النجاح في حياتك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ميرسى ياحبىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

وتعبتى نفسك ولفيتى على رجليكى ليييييييييييية:t9: وبتقوليها فى وشى طب ما تكتبى السعر احسن :smil8:

لاقولى كفاااااااااااااااااارة خلاص دى اخر سنة واخدت الليسانس يا اوختى وبقيت عاااااطلة الى الابد ههههههههههههههههههههههه :p30:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الف مبروووووووووك يا ريد

وعقبال ما تخلصي خالص بقي وترتاحي من قرف المذاكرة

وتبدائي قرف الحياة ههههههههه

ومستني الحاجة الساقعة بتاعتي طبعا ولا انتي بخيلة زي ناس اعرفهاا :t23:

وعقبال يا فيتا وعقبال كل اللي نتيجتهم علي ظهور

مبرووووووووووووووووك وعقبال كل سنة يا مرمر
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: رد: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف مبروووووووووك يا ريد

وعقبال ما تخلصي خالص بقي وترتاحي من قرف المذاكرة

وتبدائي قرف الحياة ههههههههه

ومستني الحاجة الساقعة بتاعتي طبعا ولا انتي بخيلة زي ناس اعرفهاا :t23:

وعقبال يا فيتا وعقبال كل اللي نتيجتهم علي ظهور

مبرووووووووووووووووك وعقبال كل سنة يا مرمر

ربنا يباركك ياكوووووبتك

بس انا خلصت خلااااااااااااص وبقيت عااااطلة وعقبال باقى البلد هههههههههههههههه :a82:

اكيد فى حاجة ساقعة وسعرها معقووووول :smile01

لالالالالالالالالالالالالالالا يامونمون بلاش نظلم الناس بصراحة الناس مش بخلة :act19:

يارب عقبااااااااااااااالك وعقبااااااااال الكلللللللل لما افرح فيهم :smile01
 

فونتالولو

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
718
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
منقوش علي كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

سلام الرب يسوع
الف الف الف الف مليار مبروك وكفاره
وعقبالي انا وباقي المنتدي الي لسه محبوس
وعقبال يارب العريس
 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف الف مبرووووووووووووك يا ريد خـــــــــلاصـــك

مفاضلش غير الشغل و دة طبعا عمرة ما حيتحقق
ههههههههههههه

و عقبال بقى العريـــس


:new4::new4:

 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
الف مبروووووووووك يا ريد

وعقبال ما تخلصي خالص بقي وترتاحي من قرف المذاكرة
اصحى يا نايم
خلصت البنت ما بنقول افراااااااج
اللى واخد عقلك :a63:

وتبدائي قرف الحياة ههههههههه
لازم تتفائل فى وشها كده:a82:

ومستني الحاجة الساقعة بتاعتي طبعا ولا انتي بخيلة زي ناس اعرفهاا :t23:
خير يا ميسو كوبتك
انت قصدك على ميييييييييييين
قولى بس
وانا اخدلك حقك :t32:

وعقبال يا فيتا وعقبال كل اللي نتيجتهم علي ظهور
ايوه يا مينا كده صليلى بحراره
وانت كمان يارب قبلى
وكل اللى لسه ربنا يطمنهم قادر يا كريم:t31:

مبرووووووووووووووووك وعقبال كل سنة يا مرمر
مبروك تانى يا احلى مرموره فى الدنيااااااااااا

صحيح هيبقالى عصير عندك يا كوبتك
علشان نجاحك ان شاء الله:999:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth

اصحى يا نايم
خلصت البنت ما بنقول افراااااااج
اللى واخد عقلك :a63:

طيب حتي لو عقلي متاخد لازم تفضحيني يا فيتا يعني:t7:

عماتا سوري ياريداية بس انتي عارفة الزهايمر اللي عندي

وشكرا يا فيتا علي التوضيح :nunu0000:


لازم تتفائل فى وشها كده:a82:

ده اقل واجب :closedeye


خير يا ميسو كوبتك
انت قصدك على ميييييييييييين
قولى بس
وانا اخدلك حقك :t32:

كتير البخلاء كتير يا فيتا واللي من .... كتار برضه :eek:ld:


ايوه يا مينا كده صليلى بحراره
وانت كمان يارب قبلى
وكل اللى لسه ربنا يطمنهم قادر يا كريم:t31:

صلوات القديسين تكون معاكي وتنجحك


مبروك تانى يا احلى مرموره فى الدنيااااااااااا
صحيح هيبقالى عصير عندك يا كوبتك
علشان نجاحك ان شاء الله:999:



لما تجيبي الكولا بتاعت نجاحك يا بخيلة الاول:closedeye
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف مبروووووووووووووووووووووووووووووك ياريد

مبروك الافرااااااااااج

و طبعا انا مش غيراااااااانة خالص زى فيتا كدة

ههههههههههههههههههه

ربنا يفرح ايااااااااااامك كلها

و صليلى بقى عشااااااان انا لسة النتيجةةةةةةةة

مرة تانية مبروووووووووووووك مبرووووك يا قمر

يلا عقبالك يا فيتا و عقبال كل الى لسة بيتعذبوا فى التعليييييييييييييم

ههههههههههههههه
 
التعديل الأخير:

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

سلام الرب يسوع
الف الف الف الف مليار مبروك وكفاره
وعقبالي انا وباقي المنتدي الي لسه محبوس
وعقبال يارب العريس

سلام ونعممممممممممة

تعيششششششش يالولو وعقبال ما نقول كفارة للكلللللللللللللل وينفك الحصااااااار :t26:

هههههههههههههههههههه

ياااااااااااارب عتريس يجى للكللللللللل :08:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف الف مبرووووووووووووك يا ريد خـــــــــلاصـــك


مفاضلش غير الشغل و دة طبعا عمرة ما حيتحقق
ههههههههههههه

و عقبال بقى العريـــس


:new4::new4:


ههههههههههههههههههههههههههه

عقبال خلاص الكلللللل :2:


لازم يعنى تتفائل فى وششششششششششششششى وتقول مفيش شغل وبعدين ما انا عارفة دة امر واقف قصدى واقع :new6:

يارب ياخويا يارب عتريس يوصل بالسلامة :love34:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

عماتا سوري ياريداية بس انتي عارفة الزهايمر اللي عندي

ولا يهمك يامونمون انا عذراك برضة هههههههههههههههههههههههههه
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبروك نجااااااااح حبو(ريد بانسى)بتى القمر

الف الف مبروووووووووووووووووووووووووووووك ياريد

مبروك الافرااااااااااج

و طبعا انا مش غيراااااااانة خالص زى فيتا كدة

ههههههههههههههههههه

ربنا يفرح ايااااااااااامك كلها

و صليلى بقى عشااااااان انا لسة النتيجةةةةةةةة

مرة تانية مبروووووووووووووك مبرووووك يا قمر

يلا عقبالك يا فيتا و عقبال كل الى لسة بيتعذبوا فى التعليييييييييييييم

ههههههههههههههه




ميرسسسسسسسسسسسسسسسسسى ياحبىىىىىى

يارب نتيجتك حلووووووووة :scenic: وهانشرب بيبسى بقى :t17:

وعقبال فيتا وعقبال الكل :2:
 
أعلى