اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

عراقية للمسيح

ومعك لا اريد شي
عضو مبارك
إنضم
10 يناير 2007
المشاركات
1,259
مستوى التفاعل
33
النقاط
48
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

بجد توقيعات تججنننننن

ممكن توقيع ليا بأسمي فيه صورة المسيح و اي كلام جميل من اختيارك

ربي يبارك فيكي
 
التعديل الأخير:

boshra shenoda

Active member
عضو
إنضم
16 يناير 2008
المشاركات
139
مستوى التفاعل
82
النقاط
28
الإقامة
القاهرة فى حضن يسوع
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

بجد توقيعات تججنننننن

ممكن توقيع ليا بأسمي فيه صورة المسيح و اي كلام جميل من اختيارك

ربي يبارك فيك

67986054zp2.gif



jpgvx1.jpg

أنت تؤمرنى وأى خدمة
 

عراقية للمسيح

ومعك لا اريد شي
عضو مبارك
إنضم
10 يناير 2007
المشاركات
1,259
مستوى التفاعل
33
النقاط
48
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

بجد انتي راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائعة ربي يخليكييييييييييييي

ما شاء الله تواقيعك هااااااااااااايلة


ان شاء الله بنخدمك بالافراح على تعبك هههههههه
 

abnelmalik

New member
إنضم
13 مارس 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

ربنا يعوض تعبك
ممكن تعملى توقيع
 

اخرستوس انستي

لستم المتكلمين.
إنضم
13 فبراير 2008
المشاركات
1,654
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

تسلم ايدك شغل زي الفل
ممكن توقيع ؟؟؟
عاوز حاجة نفس فكرة التوقيع بتاعي ..
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

و انا مليش دعوه
لازم ليا توقيع
ههههههههههههههههه
ربنا يباركك
 

KEROLS ASAMA

New member
إنضم
13 مايو 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

سلام و نعمه الرب يسوع تكون معك
يا أخ بشرى انا كنت عاوزك تعملى توقيع بأسمى Kerols و يكون على صورة البابا كيرلس
و هاكون شاكر لي جدا
و الرب يبارك حياتك
 

اخرستوس انستي

لستم المتكلمين.
إنضم
13 فبراير 2008
المشاركات
1,654
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

تسلم ايدك شغل زي الفل
ممكن توقيع ؟؟؟
عاوز حاجة نفس فكرة التوقيع بتاعي ..

انت نستني ولا ايه
انا جاي قبلهم
ماليش دعوه
عاوزة دلوقت
 

كيكى

New member
إنضم
28 يناير 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

اخي العزيز ممكن تعمل لي توقيع باسم ROMARO علي صورة من فيلم The Passion of the Christ
وشكرا ليك علي تعبك يا اخي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

يا اخ عمر ابن عيد القا
هذا الموضوع ليس مجال للنقاش في مثل هذه المواضيع
وليس كما قولت بسبب تخوف
ولكن لانه يوجد قسم خاص لمناقشه هذه الامور
 

eman88

بنت المسيح
عضو مبارك
إنضم
16 سبتمبر 2007
المشاركات
638
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

انا بديييييييييييييييي بدي توقيع بأسمي متكلة عليك تعملي
وشكرا سلفا
 

boshra shenoda

Active member
عضو
إنضم
16 يناير 2008
المشاركات
139
مستوى التفاعل
82
النقاط
28
الإقامة
القاهرة فى حضن يسوع
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

أسف جدا مش هاقدر اكمل معاكم بسبب

اللى حصل النهاردة ولو هو عايز مناظرة زى ماهو بيقول يجيب الكتاب المقدس

ويعرف الحقيقة وكفاية كدة وأشكركم وأنا منسحب من الأشتراك فى هذا المنتدى

وياريت الأدارة تلغى أشتراكى علشان مااعملش معاكم مشاكل وهذا للعلم

وشكرا
 

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

أسف جدا مش هاقدر اكمل معاكم بسبب

اللى حصل النهاردة ولو هو عايز مناظرة زى ماهو بيقول يجيب الكتاب المقدس

ويعرف الحقيقة وكفاية كدة وأشكركم وأنا منسحب من الأشتراك فى هذا المنتدى

وياريت الأدارة تلغى أشتراكى علشان مااعملش معاكم مشاكل وهذا للعلم

وشكرا

سلام رب المجد معك أخي الحبيب بشرى..

أنت فعلا أسعدتنا بمشاركاتك الجميله وسعداء أيضا بانضمامك في منتدى الكنيسه العربيه..
اما بخصوص المداخلات الخاطئه التي حدثت.. فهذا سفيه من السفهاء المسلمين الذي لا يعرف سوى التشتيت وليس على السفيه حرج..

مره أخرى..سعداء كثيرا بانضمامك الينا و ننتظر مشاركاتك الجميله..

الرب يبارك حياتك ويعوض تعب محبتك
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

أسف جدا مش هاقدر اكمل معاكم بسبب


اللى حصل النهاردة ولو هو عايز مناظرة زى ماهو بيقول يجيب الكتاب المقدس

ويعرف الحقيقة وكفاية كدة وأشكركم وأنا منسحب من الأشتراك فى هذا المنتدى

وياريت الأدارة تلغى أشتراكى علشان مااعملش معاكم مشاكل وهذا للعلم


وشكرا

لا مش هتنسحب مش علشان واحد استخف دمة تسيب خدمتك
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

انا عاوز طلب صغير بدل ان تعطينى سمكة علمنى كيف اصطاد او تعملى توقيع باسم سامح فايز ايما تشاء
afandisbahi017v01outfy1xf2.gif
 

avatakla

New member
إنضم
25 فبراير 2007
المشاركات
11
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اللى عايز توقيع بأسمه يدخل هنا

انا عاوز توقيع ممكن متحرك الانبا تكلا واسمى بولا وديع
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى