- إنضم
- 10 مايو 2007
- المشاركات
- 3,171
- مستوى التفاعل
- 19
- النقاط
- 0
رد على: احلى عيد ميلاد لاحلى نونو !!!!!!!!!
كل سنة وانتى طيبة يا قمر
وعقبال مليون سنة
والسنادى تبئى احلى وتحققى الى انتى عايزااااااااااااه
ودى حاجة بسيطة![]()
![]()
وانتى طيبة ياسكرايتى انتى
بس مليون سنة كتير خليهم مليون الا حتة :spor2:
هههههههههههههههههههههههه
ميرسي على الدعوة الحلوة دى
ويارب نبقى اصحاب اكتر السنة دى :t25:
ميرسي على الحاجات الحلوة:ura1:
بس مليون سنة كتير خليهم مليون الا حتة :spor2:
هههههههههههههههههههههههه
ميرسي على الدعوة الحلوة دى
ويارب نبقى اصحاب اكتر السنة دى :t25:
ميرسي على الحاجات الحلوة:ura1: