+
ايوه يا ميريت انا عارف انك تقصدى بيتر ... بس مصطلح (( اركن انت على جنب )) لذيذ .. وخصوصا لما يطلع من بنت ... :teeth_smile:
+
اخجلتم تواضعنا يا فندم ...![]()
وخصوصا ان اللى مش عارف يعلق هو ميريت![]()
انا كنت حابب اشترك في المداخلة على الموضوع ده من فتره بس ترددت
، انا لا ابكي امام احد ، ولم ابكي ابدا الافي حالة انفصال حدثت معي
و بكيت لوحدي ، لاني من الذين يعتبرون ان دموع الرجل امام الاخرين
ستحرجه وتجعله عرضة لسخرية الاخرين .
اما الرجال الذين يبكون امام الناس فاعتبرهم على درجة معينة من
الغباء الاجتماعي ، واذا بكى الرجل فماذا تعمل اذا النساء تصوت ؟!
شكراااااااا كتير على مشاركتكم واهتمامكم
فعلا يابانوب البكي بيريح الانسان وبيفضفض اللي في قلبه
اوكي يامرمر مكنتش عارفة انو مذكور الموضوع من قبل
مرسي ليكي تينا ياغالية على مشاركتك
وشكرا ليكanswer... على مشاركتك وعالجملة الرائعة
ربنا معاكم