هل دموع الرجل في الحب ازلال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هل دموع الرجل في الحب ازلال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نعم

    الأصوات: 3 27.3%
  • لا

    الأصوات: 8 72.7%

  • مجموع المصوتين
    11

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
مش ليك يا طارق دي لبيتر

عشان رده نرفزني
رد مفيهوش اي نوع من الموضوعيه
رد شعارات

بيتر لسه صغير ولا جرب الحب ولا جرب الخداع ولا جرب الجرح
ورده نرفزني
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

ايوه يا ميريت انا عارف انك تقصدى بيتر ... بس مصطلح (( اركن انت على جنب )) لذيذ .. وخصوصا لما يطلع من بنت ... :teeth_smile:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
+

ايوه يا ميريت انا عارف انك تقصدى بيتر ... بس مصطلح (( اركن انت على جنب )) لذيذ .. وخصوصا لما يطلع من بنت ... :teeth_smile:


ههههههههههههههههههههههه
انا فكرتك بتقول علي المناقشه دي للكبار فقط
بسي اركن علي جمب اخويا بيقولهالي كتيررررررررررررررررررررر
 

ماهر

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2006
المشاركات
424
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
في خيمة الوداع
انا كنت حابب اشترك في المداخلة على الموضوع ده من فتره بس ترددت

، انا لا ابكي امام احد ، ولم ابكي ابدا الافي حالة انفصال حدثت معي

و بكيت لوحدي ، لاني من الذين يعتبرون ان دموع الرجل امام الاخرين

ستحرجه وتجعله عرضة لسخرية الاخرين .

اما الرجال الذين يبكون امام الناس فاعتبرهم على درجة معينة من

الغباء الاجتماعي ، واذا بكى الرجل فماذا تعمل اذا النساء تصوت ؟!
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
+

اخجلتم تواضعنا يا فندم ... :)

وخصوصا ان اللى مش عارف يعلق هو ميريت :):)




جالي يوم ومعرفش اعلق يا طارق

ردك مفيعوش ثغره ادخل منها
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
انا كنت حابب اشترك في المداخلة على الموضوع ده من فتره بس ترددت

، انا لا ابكي امام احد ، ولم ابكي ابدا الافي حالة انفصال حدثت معي

و بكيت لوحدي ، لاني من الذين يعتبرون ان دموع الرجل امام الاخرين

ستحرجه وتجعله عرضة لسخرية الاخرين .

اما الرجال الذين يبكون امام الناس فاعتبرهم على درجة معينة من

الغباء الاجتماعي ، واذا بكى الرجل فماذا تعمل اذا النساء تصوت ؟!



فعلا الراجل بيقدر يحبس دموعه
بس لو نزلت قدامك

هتشفق عليه ولا ايه هتكون نظرتك ليه؟
 

Bino

المحتمى فى دم المسيح
عضو مبارك
إنضم
22 أكتوبر 2006
المشاركات
558
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
away of Jerusalem
موضوعك حساس جدا يا أرووجه و بيختلف من راجل لغيره حسب عادات و تقاليد المجتمع و حسب شخصية الراجل نفسه
لكن اللى عايز اقوله ان عمر ما البكى كان عيب ولا يقلل من قيمة الفرد بل العكس ده الراجل اللى يبكى على حبه ده دليل على ان حسه مرهف و بيحب بجد
لكن اللى تلاقيه جامد و ميعبرش عن حزنه بالبكا الشخص ده غالبا بتصادفه مشاكل نفسيه كتير مع الوقت لان البكا بيريح الانسان كتير
انا عن نفسى_بس الكلام ده بينى و بينكوا _ بكيت كتير اوى اوى على حب راح و حاجات تانيه لكن كنت افضل ابكى و انا لوحدى من دون حد يشوفنى
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
هو مش انسان
البكاء مش عيب ولكن بحدود
 

answer me muslims

مشرف منتدى حوار الاديان
عضو مبارك
إنضم
9 يناير 2006
المشاركات
2,786
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الحب عمرة مايكون ضعف ابدا بالقوة واذا بكى الرجل فتزلزل الارض لان عند بكاء الرجل من اجل احبه اعتقد انه وصل لااكبر مراحل حبه
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
شكراااااااا كتير على مشاركتكم واهتمامكم
فعلا يابانوب البكي بيريح الانسان وبيفضفض اللي في قلبه

اوكي يامرمر مكنتش عارفة انو مذكور الموضوع من قبل

مرسي ليكي تينا ياغالية على مشاركتك

وشكرا ليكanswer... على مشاركتك وعالجملة الرائعة


ربنا معاكم
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
شكراااااااا كتير على مشاركتكم واهتمامكم
فعلا يابانوب البكي بيريح الانسان وبيفضفض اللي في قلبه

اوكي يامرمر مكنتش عارفة انو مذكور الموضوع من قبل

مرسي ليكي تينا ياغالية على مشاركتك

وشكرا ليكanswer... على مشاركتك وعالجملة الرائعة


ربنا معاكم


لا يا قمر ولا يهمك
انا بعت الموضوع بتاعك مناقشه للجروب


وا لنك الرساله

http://groups.yahoo.com/group/ArabChurch/message/321
 
أعلى