رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لعل في ذلك حكم ليه هوكا .؟؟؟
محامي مسيحي قــبــطـــــــي عضو مبارك إنضم 5 ديسمبر 2007 المشاركات 2,419 مستوى التفاعل 17 النقاط 38 الإقامة بلد الأقباط 15 يناير 2008 #641 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لعل في ذلك حكم ليه هوكا .؟؟؟
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 15 يناير 2008 #642 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه حكمة ربنا انى احب يكونلى اسم شهرة طب ايه الفرق بين الفيل والبرغوت؟
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 22 يناير 2008 #643 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه حرف الواو اللى بينهم ليه مصر مش هتكسب الكاميرون
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 22 يناير 2008 #644 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ابوتريكه مش هيلعب :smil13: ليه المنتدى بتاعنا احسن منتدى فى الدنيا
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ابوتريكه مش هيلعب :smil13: ليه المنتدى بتاعنا احسن منتدى فى الدنيا
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 22 يناير 2008 #645 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه تونى 2010 قال: حرف الواو اللى بينهم ليه مصر مش هتكسب الكاميرون أنقر للتوسيع... غلط لان الفيل ممكن يتملى براغيت لكن البرغوت مش ممكن يتملى فيلا
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه تونى 2010 قال: حرف الواو اللى بينهم ليه مصر مش هتكسب الكاميرون أنقر للتوسيع... غلط لان الفيل ممكن يتملى براغيت لكن البرغوت مش ممكن يتملى فيلا
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 22 يناير 2008 #646 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه طب ليه الام بتحب عيالها ؟
محامي مسيحي قــبــطـــــــي عضو مبارك إنضم 5 ديسمبر 2007 المشاركات 2,419 مستوى التفاعل 17 النقاط 38 الإقامة بلد الأقباط 22 يناير 2008 #647 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان مش بتحب باباهم طيب ليه الصعيدي بيحب ياخد شوال سكر وهو مسافر؟
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 22 يناير 2008 #648 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان يحلى قعدته هههههههه طيب ليه الكلب عدو القطة ؟
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 22 يناير 2008 #649 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه تاريخ عائلى ليه القطه بقى مش بتحب الكلب
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 22 يناير 2008 #650 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان وفى ههههههه طب ليه القطة بتجرى ورا الفار ؟
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 22 يناير 2008 #651 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان شربت من كوبايته ليه الفيل مش بيقدر يعدى من خرم الباب
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 23 يناير 2008 #652 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الخرم صغير ههههههههههه طب ايه الفرق بين الارنب وموس الحلاقة؟ ههههههههههههههههه
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الخرم صغير ههههههههههه طب ايه الفرق بين الارنب وموس الحلاقة؟ ههههههههههههههههه
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 24 يناير 2008 #653 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الارنب ارنب متارنب فى باب الارانب موس الحلاقة بيعور ههههههههههههه ايه الفرق بين الحفرة والحمار
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الارنب ارنب متارنب فى باب الارانب موس الحلاقة بيعور ههههههههههههه ايه الفرق بين الحفرة والحمار
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 25 يناير 2008 #654 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الفره بتنهء والحمار ممكن تقع جواه هههههههههههههههه ايه الفرق بين الابره والصاروخ
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الفره بتنهء والحمار ممكن تقع جواه هههههههههههههههه ايه الفرق بين الابره والصاروخ
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 25 يناير 2008 #655 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه فرق السما من الارض ليه الفيل مش بيحب النملة
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 25 يناير 2008 #656 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان هيه اكبر منه ليه الحمار يحب يمشى فوق الرصيف
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 25 يناير 2008 #657 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه بيخاف من العربيات ليه النملة مش بتحب تاخد الفيل قدامها على العجلة؟؟؟؟؟؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه بيخاف من العربيات ليه النملة مش بتحب تاخد الفيل قدامها على العجلة؟؟؟؟؟؟
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 27 يناير 2008 #658 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان مبتعرفش تسوق [SIZE=[COLOR="Red"]"4"]ليه مهندس الكمبيوتر بيغلس على الناس[/SIZE][/COLOR]
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان مبتعرفش تسوق [SIZE=[COLOR="Red"]"4"]ليه مهندس الكمبيوتر بيغلس على الناس[/SIZE][/COLOR]
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 27 يناير 2008 #659 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان الناس بتسيبه فى حاله ليه العصفوره بتطير فى الجو
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 27 يناير 2008 #660 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الجو حلو هههههههه طب ليه القطة بتاكل عيالها؟