لا صورة جميلة خالص يا ميرنا
لا عينك دى طبيعية ولا عدسات لاصقة
لا لنسيز :beee:
لا صورة جميلة خالص يا ميرنا
لا عينك دى طبيعية ولا عدسات لاصقة
هتنزل هتنزل متخفش
وصورتك انت كمان يا مايكل
بس اوعي تنزل الصوره بتاعه جوني وبيتر
لحسن تلاقي حد زي بيتر
وهنا مش هعرف ادافع عنك
واحط صوره تانيه
ههههههههههههههههههههه
يا نصاااااااااااااااااااااااب
الصورة متكبره وملعوب فيها
يبقي بالتالي هي مش صورتك
انتظر قريبا لاننا مشغول دلوقت
بليل هتلاقي صورتك وفضيحتك بجلاجل ههههههههه
شكرا يا بوب يا غالى ده كان نفس رأيى
يا سلام يا بيتر ايه الجمال ده
بس بص وراك وانت ماشي لحسن ميريت تطلعلك تكلك
احنا عاوزينك معانا