أول محاولاتي في الترانيم

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

شكرااااااااااااااا كثير الك اسا بدي اسمعهون الله يعطيك العافية

:ab4:ألف شكر الك اختي الغالية إيمان على كلماتك الرقيقة وتشجيعك لضعفي. ربنا يبارك حياتك ويوفقك في جميع طرقك. وكل عام وأنت وأسرتك بالف خير وسعادة.
 

نشات جيد

New member
عضو
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
246
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

ربنا معك ربنا يبارك حياتكم شكر جدا
 

kmmmoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 أغسطس 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

الترنيمة حلوة اوى
 

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

ربنا معك ربنا يبارك حياتكم شكر جدا

:ab4:شكراً يا نشأت على تشجيعك ...ربنا يبارك حياتك. كم هي عجيبة محبة ربنا لينا رغم خطايانا في حقه لكنه نزل من سماء مجده ليموت من أجل البشرية ...والبشرية ردت على محبته بالجلد والأهانة واكليل الشوك والصلب والبصق على وجهه الذي لاتستطيع الملائكة النظر اليه ... رغم كل هذا يبحث لنا عن عزر ليغفر لنا ويقول "لايعلمون ماذا يفعلون". كم انت عجيب يا الهنا الحبيب
 

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

الترنيمة حلوة اوى

:ab4:شكراً Kmmmoo على تشجيعك. ربنا يبارك حياتك وينجح جميع طرقك وكل عام وانت واسرتك في افضل صحة واسعد حال.

 

sad_eyes

New member
إنضم
13 يناير 2008
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

الله....انت انسان مبدع

الترنيمه واختيارك للمشاهد روعه روعه روووعه

المشاهد مؤلمه جدا ومعبره

تسلم الأيادي اخي الكريم egyptchristian

انا احتفظت بيه في لاب توب ونشكرك على مجهودك الرائع والمبدع

وربنا يوفقك ويفرج همك ويحفظك من كل شر

سلام المسيح
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

ميرسي تسلم ايديك
ربنا يبارك خدمتك​
 

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0
رد على: أول محاولاتي في الترانيم

الله....انت انسان مبدع


الترنيمه واختيارك للمشاهد روعه روعه روووعه

المشاهد مؤلمه جدا ومعبره

تسلم الأيادي اخي الكريم egyptchristian

انا احتفظت بيه في لاب توب ونشكرك على مجهودك الرائع والمبدع

وربنا يوفقك ويفرج همك ويحفظك من كل شر


سلام المسيح

أشكرك أختي الغالية على تشجيعك لضعفي. وسلام ربنا يسوع المسيح يكون معكي.
 

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0

Meriamty

يســ بنت ـــوع
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2008
المشاركات
8,495
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
الإقامة
يســ حضن ـــوع
رد على: أول محاولاتي في الترانيم



3595547cb841ddfbe9.gif



 

fadyorg

New member
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الترنيمه فعلا رائعة والفيديو اكتر من رائع
وربنا معاك
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
بعد اذنك يا egyptchristian مكانه فى المرئيات هنا انسب
ويارب ترجعلنا بالسلامة وتفرجنا على كليب تانى من تصميمك
سلام ونعمة​
 

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0
شكراً Meriamty - fadyorg - mero_engel - Dona Nabil - ginajoojoo على مداخلاتكم الرائعة.
جينا ...متشكر خالص على نقل الموضوع.
ربنا يبارك حياتكم.
 

هو ابوى

New member
عضو
إنضم
4 يناير 2009
المشاركات
42
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
حضن الفادى
مش عارف اسمعها عربى اازاى وممكن تكون لى اخ كبير يا ريت تقبلنى ليك اخ وربنا يعوض تعبك
 

egyptchristian

تراب ورماد
عضو مبارك
إنضم
20 أبريل 2007
المشاركات
2,407
مستوى التفاعل
48
النقاط
0
مش عارف اسمعها عربى اازاى وممكن تكون لى اخ كبير يا ريت تقبلنى ليك اخ وربنا يعوض تعبك

دا أنا أتشرف بيك يا جون. هيا الترنيمة دي فيها جزء انجليزي وجزء عربي. ربنا يبارك حياتك ويفرحك دائماً.
 
أعلى