رد على: الصلاة المستجابة دائماً!!!
طبعا انا بشكرك جدا على الموضوع الجميل دة بس وانا بقراة جة فى بالى سؤال يمكن عبيط بس غريب هل لو انا صليت بايمان زى ما بتقولى ان يبقى عندى عربية ( سيارة ) احدث موديل وطلبتها بايمان هيبقى عندى يعنى هل الموضوع دة فى اى حاجة ولا فى حاجات معينة
اعذرونى لقلة فهمى بس انا بعيد عن ربنا ويمكن اكون مش فاهم
أهلاً حبيبي الغالي
إنك لم تسأل ما سألت إلا لشكّ في إيمانك
إن بقيت على هذا الشك فللأسف لن تنال ما تريد
اذا كان سؤالك حسب مشيئة الله ومرضاته فلا تكف عن السؤال حتى تناله وينبغى الا نمل فى صلاتنا حتى ولو طالت السنين
طبعاً بما أنك لا تعلم حتى ما تريد
فالرب هو من يعطيك بحسب غناه في الحكمة بما يوافق خلاصك
تذكّر دوماً أن تقول:
لأنّي عليك توكّلت فلا أُخزى
السيد الرب قوّتي
ولو عاوز استفسار موسّع أكثر فيا مرحبا فيك
خيّك