+
سلام لك حبيبى بيتر،،
:t33: مشكور على الصورة الروعة ديه و لو كان رجل كهف عنده كمبيوتر كنا دلوقتى فى الفضاء ههههههههه
+ ليكن بركة المسيح معك.امين+
هههههههه
ايه ده يا بنى التطور الفظيع ده كمبيوتر حجارة
سيبها بتعبر عن اللى جواها
مااهى الصورة
حلوووووووووووووووووووووووة
سلام المسيح :
طيب هو شغال ويندوز ايه ويندوز صباع الديناصور ولا العنقاء الذهبيه الحولاء
ههههههههههههه
شكلة نسى يحط الكاميراااااااااااااا
هههههههههههه
ايه يا كاجو التطور ده دي الكاميرا الخفيه
هههههههههههههههههه