دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
انها التكنولوبيا ايها السادة
ازاى دى :new6:
اسكتي ابت حاولت اعملها اما عياد شرحها
وبعد ماعملتها وبعتها طلعت جُرس :thnk0001:
روحت مسحتها بسرعه قولت قبل ما حد يشوف مواهبي:new6:

 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON

3498318190.gif


3498318190.gif


 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
اسكتي ابت حاولت اعملها اما عياد شرحها
وبعد ماعملتها وبعتها طلعت جُرس :thnk0001:
روحت مسحتها بسرعه قولت قبل ما حد يشوف مواهبي:new6:

ايه جو الزغللة ده
بس حلوة تصدقى
بس عارفة نفسى نفس ذات الذكاء بتاعك بالظبط :new6:

 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع

ايه جو الزغللة ده
بس حلوة تصدقى
بس عارفة نفسى نفس ذات الذكاء بتاعك بالظبط :new6:

بصي انا عندي مرض
اما بشوف حد عامل حاجه ببقا نفسي اعرف عملها ازاي

ولا زمان انا وصغيره لو لقيت اي لعبه بتتحرك زي عربيه او عروسة بتمشي مثلا
كنت ادغدغها عشان اعرف هي بتتحرك كدا ازاي

مش بقولك مرض
icons33.gif
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

بصي انا عندي مرض
اما بشوف حد عامل حاجه ببقا نفسي اعرف عملها ازاي

ولا زمان انا وصغيره لو لقيت اي لعبه بتتحرك زي عربيه او عروسة بتمشي مثلا
كنت ادغدغها عشان اعرف هي بتتحرك كدا ازاي

مش بقولك مرض
icons33.gif
ههههههههههههههههههههههه
ربنا يشفيكى يا ضنايا :59:

 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
قوليلي ايه رأيك في نهايه مسلسلات رمضان

لو تلحظي ان كل الابطال ماتوا في الاخر
يعني مسلسل عد تنازلي البطل مات
ومسلسل اكسيلانس برضو مات
ومسلسل ابن حلال البطل مات
وفي الصياد البطل مات



 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
قوليلي ايه رأيك في نهايه مسلسلات رمضان

لو تلحظي ان كل الابطال ماتوا في الاخر
يعني مسلسل عد تنازلي البطل مات
ومسلسل اكسيلانس برضو مات
ومسلسل ابن حلال البطل مات
وفي الصياد البطل مات


ههههههههههههههههههههههه
نهاية سوده يا اوختشى بعيد عنك
معرفش ايه كمية الاموات اللى ف المسلسلات دى
مسلسل ابن حلال كل الممثلين تقريبا ماتوا
كانه ناقص المنتج ثم المخرج
وعندما عرض هذا المسلسل فى التليفزيون مات المشاهدون جميعا :new6:

 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
ومسلسل دهشة بتاع الفنان الكبير يحيى الفخرانى بنتة ماتت
بس كان اخر حلقة تقطع القلب بجد حلقة جامدة موت
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
ومسلسل دهشة بتاع الفنان الكبير يحيى الفخرانى بنتة ماتت
بس كان اخر حلقة تقطع القلب بجد حلقة جامدة موت
المسلسل ده ناس كتير بتقول حلو
بس للاسف ماشفتوش عاوزة اشوف بقى المسلسلات
اللى ماتبعتهاش فى رمضان :mus13:

 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع

ههههههههههههههههههههههه
نهاية سوده يا اوختشى بعيد عنك
معرفش ايه كمية الاموات اللى ف المسلسلات دى
مسلسل ابن حلال كل الممثلين تقريبا ماتوا
كانه ناقص المنتج ثم المخرج
وعندما عرض هذا المسلسل فى التليفزيون مات المشاهدون جميعا :new6:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسكتي يابت ابن حلال دا مسلسل غريب
يعني في اخ قتل اخته اللي هو حبيشة
واب قتل بنته اللي هو سعد
وابن قتل ابوه اللي هو خالد
مسلسل فيه تفكك اسري بطريقه مرعبه:new6:
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
ومسلسل دهشة بتاع الفنان الكبير يحيى الفخرانى بنتة ماتت
بس كان اخر حلقة تقطع القلب بجد حلقة جامدة موت
تصدق ياسمير انا مشوفتوش

اصلي كنت كل مااشوف البرومو بتاع المسلسل كان بيجيلي دهشه من شكل يحي الفرخاني وهو مندهش :thnk0001:

بس اكيد هتابعه وهتابع الصياد لانه مشوفتوش برضو
بس اسمع انه من احلي المسلسلات
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسكتي يابت ابن حلال دا مسلسل غريب
يعني في اخ قتل اخته اللي هو حبيشة
واب قتل بنته اللي هو سعد
وابن قتل ابوه اللي هو خالد
مسلسل فيه تفكك اسري بطريقه مرعبه:new6:
ايون هو الاسرى ده السبب :mus13:
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع

ايون هو الاسرى ده السبب :mus13:
ههههههههه
بس تعرفي المفروض اللي تاخد اوسكار احسن ممثله في رمضان
نيللي كريم
يخربيتها عبقريه بجد
هي بتمثل كدا ازاي
انا كنت بتنح وانا بتفرج عليها في مسلسل سجن النسا
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
بصراحة انا يا جماعة عينى دمعت من مسلسل دهشة بتاع يحيى الفخرانى
وخصوص اكتر حلقتين خلوة قلبى يدق ويصعب علاي يحيى الفخرانى فى حلقتين وهما واحدة فيهم انة يحيةى الفخرانى قسم مراثة على اولادة كلهم
وبعدين اولادة طردوة من البيت ومش بقالة بيت يعنى صعب عليا بجد
الاب يوزع فلوسة كلها على اطفالة واطفالة يطرودة من البيت بعد كدا
واخر حلقة تقريبا اللى اتفرجت عليها وهى انة
يحيى الفخرانى لاقة كنز ثمين فى مقابر فراح قال لى بنتة وقال للدنيا كلها
وقامت بعدها حرب بين اهالى القرية بسبب الكنز دى وناس كتير ماتت
حتى بنتة فى المسلسل ماتت كانت حلقة جامدة جدا برضو عينى دمعت منهم
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

ههههههههه
بس تعرفي المفروض اللي تاخد اوسكار احسن ممثله في رمضان
نيللي كريم
يخربيتها عبقريه بجد
هي بتمثل كدا ازاي
انا كنت بتنح وانا بتفرج عليها في مسلسل سجن النسا
مستفرجتش عليه
هستفرج عليه اكيد :mus13:

 
أعلى