بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
انا سيبتك وانت مني
ندمانه للنهارده
لو حتي غصب عني
مكانش لازم ارضي

انا بطمن عليك
وانا من بعيد لبعيد
بخاف لو روحت ليك
الاقيك حبيت جديد
مش من حقي العتاب
مانا سيبتك للعذاب
لكن ربي اللي عالم
اخلاصي وحبي ليك
[YOUTUBE]RDDjifGsZFQSI[/YOUTUBE]

♪ يااارا
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
مصــــدومة
383863_393269284060851_1967400158_n.jpg


اليسا
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
افتكرت فضلت اضحك والدمووووع
نزلت اووي وجريت اووي
وحشتني ايامك اووي
متقولي هو مفيش طريقه
بيها انساك اووي
ومقولش أأأه أأأه
حبيبي قول كدااااا
ضاعت كل الاماني
وانا مش هستني تاني
واطفيلي النار كفايه
نار الفرقه بتوجع
حبيبي قول كداا
عشان مش هقدر اسمع
كلمة امتي هترجع
ومفيش دموع في عيني
بسمع اسمك بدمع :(

اليسا
بسمع اسمك ♫
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

وبينا معاد
لو احنا بعاد
اكيد راجع ولو بيني وبينه بلاد

قصاد عيني في كل مكان
قصاد عيني في كل مكان

ومن تاني اكيد راجعين
أنا دايب وكلي حنين
ولا عمري أبيع لو مين
قصاد عيني
ومش قادر على الأيام
ولا يوصف هوايا كلام
وطول ليلي ولما بنام
قصاد عيني

عمرو دياب " قصاد عينى "
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
حنيت لعنيك حنيت
حنيت وإشتقت اليك
ما نسيت ويا ريتني نسيت
ما نسيت ويا ريتني نسيت
أيام وحبيبي بعيد..... أيام وعايشها وحيد
أيام وحبيبي بعيد..... أيام وعايشها وحيد
أيام ولا فيها جديد
ما نسيت ويا ريتني نسيت

مشتاق وبنادي عليك
مشتاق وحشتني عينيك
مشتاق وبنادي عليك
مشتاق وحشتني عينيك
مشتاق وبفكر فيه
ما نسيت ويا ريتني نسيت​
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع


لا لا دى لا مصدومه و لا متنحه و مسبهله--

دى مخضوضه :spor2: ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا بس انا كنت بسمع مصدومة
مش مخضوضة:smil12:
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]00IDn9FMlx0[/YOUTUBE]

معاك بجد كان قلبى طيب
مقلوتش انا غير حاضر وطيب
 
أعلى