وانا رايحه اشتي في بوركينا فاسو:yahoo:
هههههههههههههههههههه
طب خدينى معاكى يابت
اصلى حرررانة :dance:
طب خدينى معاكى يابت
اصلى حرررانة :dance:
وانا رايحه اشتي في بوركينا فاسو:yahoo:
هههههههههههههههههههه
طب خدينى معاكى يابت
اصلى حرررانة :dance:
تعالي ياختي
اعملي حسابك
انا رايحه في شهر 8 الساعه 11:yahoo:
اكيد مقلب يابنى انت
فرح ايه
مين فى الدنيا بيتخطب اسبوعين ويتجوز
هو لعب ولالا ايه
ولو انى ابتديت اشك ان كان فى خطوبة اصلالالا
روحى يا لارا العبى بعيد يا ماما