شاعر..!!

!! MR.BeBo !!

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 يوليو 2011
المشاركات
3,135
مستوى التفاعل
923
النقاط
113
شاعر

شاعر مجروح ومافيش حاجه ترد الروح
ولما يضحك الضحكه في ثانيه تروح

شاعر مافيش حاجه تفرحه
شاعرعايش كل حاجه بتجرحه

شاعر محدش حاسس بيه
شاعر دايما الكل ناسيه

شاعر دموعه مغرقاه كل لما يجي ينام
شاعر جروحه مسهراه ومخلياه مش بينام

شاعر عايش في الخيال
شاعر حاسس ان الواقع محال

شاعر بيحب كل الناس
شاعر مليان طيبه واحساس

شاعر حس ان الناس مش بتسمعله
الشاعر اخد ورقه وقلم وكتب كل الي بيحسه

والشاعر بقي مرتاح وحس ان همومه عماله تقل
وكل يوم الشاعر يكتب ورقه ويشيل من عليه الهم

والشاعر بقي يهرب من العالم الي عايش فيه وملازمه
والشاعر مبقاش ليه غير اتنين هما الورقه وقلمه

 
التعديل الأخير:

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
وهبك الله فبض جارف من النعمة وقوى موهبتك لتكون سند لكل واحد يُريد أن يجد ما يُعبِّر عنه
كن معافي في قوة النعمة وفرح الروح القدس آمين
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
كلمات جميلة يا بيتر كالعادة
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
ابداع في ابداع يا بيتر
ربنا يبارك موهبتك
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
جميل جداً يا بيتر (اعتقد صح؟) :) ربنا ينمي موهبتك اكتر واكتر :)
 

!! MR.BeBo !!

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 يوليو 2011
المشاركات
3,135
مستوى التفاعل
923
النقاط
113
وهبك الله فبض جارف من النعمة وقوى موهبتك لتكون سند لكل واحد يُريد أن يجد ما يُعبِّر عنه
كن معافي في قوة النعمة وفرح الروح القدس آمين

شكرا لحضرتك جدا اخي الغالي
علي ردك الجميل اللمملوء بالعطر
ربنا يباركك
 

!! MR.BeBo !!

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 يوليو 2011
المشاركات
3,135
مستوى التفاعل
923
النقاط
113

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
انت تعرف ان احيانا الورقه والقلم بيحسوا بصاحبهم اكتر من الناس
وبيخلوك تطلع كل اللي انت عايز تقوله من غير لا خوف ولا كسوف!!

كلمات رائعه وهايله
وخارجه من القلب
وواصله للقلب
تعيش وتكتب يابيتشر☺
وادام الله عليك موهبتك.

وكالعاده لازم اخبطك تقييم : )
 

!! MR.BeBo !!

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 يوليو 2011
المشاركات
3,135
مستوى التفاعل
923
النقاط
113
انت تعرف ان احيانا الورقه والقلم بيحسوا بصاحبهم اكتر من الناس
وبيخلوك تطلع كل اللي انت عايز تقوله من غير لا خوف ولا كسوف!!

كلمات رائعه وهايله
وخارجه من القلب
وواصله للقلب
تعيش وتكتب يابيتشر☺
وادام الله عليك موهبتك.

وكالعاده لازم اخبطك تقييم : )



اكيد طبعا
وانا قصدي ان كل واحد بيبقي الشاعر الي بتكلم عليه
ربنا يباركك يا رب
ويخليكي ليا انتي وتقيماتك ^_^
 

عادل نسيم

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2009
المشاركات
3,338
مستوى التفاعل
73
النقاط
0
شكراً بيتر
كلمات شاعر تثبت أنك شاعر بحق فالشاعر دائماً ما يفضح نفسه ولا يستطيع أن يكتم شعوره وصديقه الوحيد المتنفس عما يجيش بصدره أثنان ( الورقة والقلم ) برافو لقد عبرت عما تحس به وعن تجربتك الشعورية بأرق العبارات والكلمات النافذة للقلب بكل سلاسة ... هنيئاً لك ما قدمت وفي إنتظار المزيد
الرب يباركك ويزيدك من نعمته آمين

 

!! MR.BeBo !!

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 يوليو 2011
المشاركات
3,135
مستوى التفاعل
923
النقاط
113
جميل يا شاعر
تسلم إيدك :)
تلميذك يا غالي
نورتني
ربنا يباركك

شكراً بيتر
كلمات شاعر تثبت أنك شاعر بحق فالشاعر دائماً ما يفضح نفسه ولا يستطيع أن يكتم شعوره وصديقه الوحيد المتنفس عما يجيش بصدره أثنان ( الورقة والقلم ) برافو لقد عبرت عما تحس به وعن تجربتك الشعورية بأرق العبارات والكلمات النافذة للقلب بكل سلاسة ... هنيئاً لك ما قدمت وفي إنتظار المزيد
الرب يباركك ويزيدك من نعمته آمين


كل الشكر والتقدير لك اخي الغالي
علي كلماتك الجميله والمشجعه لي
ربنا يباركك
 
أعلى