فوائد الجواز من أجنبية ياسلام ياسلام

يوليوس44

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2008
المشاركات
2,693
مستوى التفاعل
365
النقاط
83
فوائد الجواز من أجنبية


1- توفير مصاريف الشبكة.

2- توفير مصاريف الخطوبة.

3- الحصول على جنسية ببلاش.

4- مفيش مشاكل مع حماتك.

5- مصر كلها هاتحسدك عليها.

6- هاتفرفشك مش هاتنكد عليك.

7- لغتها مش زيك فامش هاتبقى رغاية.

8- هاتاكل حاجات نضيفة و جديدة.

9- مش بيتخنوا.

10- تحسين النسل.

11- هاتبدأ تعجز في سن ال60 مش هاتفيص وهي 29.

12- ثقافة مختلفة وتعليم بجد.

13- لما تحب تتكلم هتلاقي حد يكلمك مش هاتكلم نفسك.

14- لما تحب ت ... الولاد مش هايبقى عندهم مدرسة الصبح.

15- كل ما تصحى مش هاتلاقي حاجة تخضك جنبك.

16- هما مش محتاجين 30000 جنية في الشهر للمكياج هما حلوين خلقة.

17- مش هيبقى اسمها حلاوتهم ولا كايداهم ، و مش هاتسمع امثال ولا هاتحس انك قاعد على مسطبة.

18- مش هاتتفرج على 99 مسلسل في اليوم.

19- عندهم هوايات حلوة (رسم،شعر،غنى،موضة) مش فاضينلك يأرفوك.



تحياتى
يوليوس
(عدو المراة:a63::a63:)
 

V mary

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 مايو 2012
المشاركات
1,637
مستوى التفاعل
313
النقاط
0
الإقامة
من مصر دعوت ابني
أنا كمان من مؤيدي الموضوع دة علشان باردو الستات من حقها تتجوز رجالة زي مهند كدة وش سمح و رومانسية مش كلهم زي يحي شاهين كشرين ويعزو النكد والزعيق ههههههههههههههههه
 

يوليوس44

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2008
المشاركات
2,693
مستوى التفاعل
365
النقاط
83
أنا كمان من مؤيدي الموضوع دة علشان باردو الستات من حقها تتجوز رجالة زي مهند كدة وش سمح و رومانسية مش كلهم زي يحي شاهين كشرين ويعزو النكد والزعيق ههههههههههههههههه

اولا شكرا لمرورك الجميل
هههههههههههههههههههههههههههه كلام جميل احنا بعز النكد بردو احنا وكشرين لوحدنا كدة
اكيد طبعا اول الشهر تطلع المدام بسلك المواعين اقصد بشعرها وريحتها بصل وتوم و وتقولك انت اخذ المرتب النهاردة فين الفلوس طلع واللى ها السكينة تشتغل
ولا ... ولا..... ولا.....
 

emad62

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
16 أغسطس 2010
المشاركات
433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
انت قصدك على بتوع جنوب السودان ولا الصومال
 

V mary

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 مايو 2012
المشاركات
1,637
مستوى التفاعل
313
النقاط
0
الإقامة
من مصر دعوت ابني
أيوة ماهو لو يجبلها خدامة وسواق كدة وهي تأخذ بالها من نفسها ولا أية مش هي اللي تنزل تجيب الخضار وتقف في طابور العيش ومش عايزها تبقي نكدية دة لازم تطلعوا علية ههههههههه وسبحان الله رغم دة كلوا البنات هتموت علي الجواز
 

emad62

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
16 أغسطس 2010
المشاركات
433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
نهار اسود
الرجاله عايزين بنات من بره
والبنات عايزين بنات من بره
كله استراد
ايه الخيانه دى
ازاى عجله الانتاج المصرى تشتغل
 

emad62

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
16 أغسطس 2010
المشاركات
433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
أيوة ماهو لو يجبلها خدامة وسواق كدة وهي تأخذ بالها من نفسها ولا أية مش هي اللي تنزل تجيب الخضار وتقف في طابور العيش ومش عايزها تبقي نكدية دة لازم تطلعوا علية ههههههههه وسبحان الله رغم دة كلوا البنات هتموت علي الجواز




ونستى السفرجى ليه
يعنى شفتيه من الاصل عنده عربيه
بعدين
مش كفايه عليها يتجوها
ومفيش طلاق
هههههههههههههههه
يعنى
لابده لابده
تاكل بصل
لابده
منكوشه
لابده
 
أعلى