كل سنة و انجيلا بخير

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*


اما انتي يا بت يا روكا اقلك ايه بس...
غلسة دايما :pleasantr
ميرسي ع الكرات الصفرا ههههههههههههه
ههههههههههه
انا مش غلسة:smil16:
اهو يا قمرتي احلي تورتة
torta.jpg


user55380-albums970-picture7167.jpg

وبعدين يعني لازم تفضحي وتقولي كرات صفرا كنت عايزة الاعضاء توقع:smil16:
 

أنجيلا

New member
إنضم
19 فبراير 2011
المشاركات
5,028
مستوى التفاعل
551
النقاط
0
الإقامة
الشرقستان
ههههههههههههههه
ميرسي يا عسل انتي
ربنا يخليكي يا قمرتي

هههههههههه
انت عارفاني بستر دايما
ههههههههههه
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0

الدنيا من غير أنجيلا مــــــــيته
ورقة شجر ضعفـــــــانه متفتتة
لا يا جدع غلطان تأمل وشوف
25 سبتمبر طلع فى ساعة صفا
ويا ميت ندامه ع القلوب الخـــــــــــلا
لا محبة فيها و لا كراهـــــــــــه ولا
حتي يا قلبي الحزن ما عادش فيـــــك
معلهش .. أصلك ماعرفتش أنجيلا
وكل عام وانتم بخير وأنا



ملحوظة :
هذه الأبيات شوية مسروقة على شويتين أقتباس على إضافات وتعديل من عندى ...يعنى م الاخر منافق ...
يعنى قبل ما حد يقولها فى سره ...

 

كلدانية

مشرف
مشرف
إنضم
1 نوفمبر 2010
المشاركات
66,708
مستوى التفاعل
6,117
النقاط
113
كل سنه وانتى طيبه حبيبتى
عقبال 100 سنه حلوه مع يسوع

 

Basilius

حتما سأنتصر
مشرف سابق
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
3,500
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Egypt
كل سنه وانتي طيبه
عقبال 100 سنه
ربنا يعطيكي الامان والراحه
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كل سنة وانتي طيبة يا انجيلا

سنة سعيدة مع الرب يسوع​
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
كل سنه وانتى طيبه يا انجيلا
عقبال سنين كتير حلوه وتبقى مبسوطه فيهم
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
كل سنه وانتي طيبه يا انجي
يارب تحققي كل اللي بتتمنيه وتكون كل سنينك جميله
ربنا يبارك عمرك​
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
كل سنه وانتي طيبه يا انجي
يارب تحققي كل اللي بتتمنيه وتكون كل سنينك جميله
ربنا يبارك عمرك​
 

أنجيلا

New member
إنضم
19 فبراير 2011
المشاركات
5,028
مستوى التفاعل
551
النقاط
0
الإقامة
الشرقستان

فاكرني رئيسة عصابة يا ماجد:smile02
ههههههههه
ع فكرة السيارة واللاب والفون حلوين.. يا ريت لو تبعثهم :ura1:
هههههههههههه

ميرسي لذوقك :)


الدنيا من غير أنجيلا مــــــــيته
ورقة شجر ضعفـــــــانه متفتتة
لا يا جدع غلطان تأمل وشوف
25 سبتمبر طلع فى ساعة صفا
ويا ميت ندامه ع القلوب الخـــــــــــلا
لا محبة فيها و لا كراهـــــــــــه ولا
حتي يا قلبي الحزن ما عادش فيـــــك
معلهش .. أصلك ماعرفتش أنجيلا
وكل عام وانتم بخير وأنا




ملحوظة :
هذه الأبيات شوية مسروقة على شويتين أقتباس على إضافات وتعديل من عندى ...يعنى م الاخر منافق ...
يعنى قبل ما حد يقولها فى سره ...


هههههههههههههههههه
طيب يا عبود:vava:

وانت طيب.. ميرسي ليك



كل سنه وانتى طيبه حبيبتى

عقبال 100 سنه حلوه مع يسوع



وانتي طيبة
ميرسي حبيبتي :)

كل سنه وانتي طيبه
عقبال 100 سنه
ربنا يعطيكي الامان والراحه
ميرسي استاذي
ربنا يخليك :)

942734171.gif

===========
1279890893.gif

================
756058538.gif
التصميمات تحفة
ميرسي كثيييييييير لزوقك
 

أنجيلا

New member
إنضم
19 فبراير 2011
المشاركات
5,028
مستوى التفاعل
551
النقاط
0
الإقامة
الشرقستان
كل سنه وانتى طيبه ياقمر


عقبال 100 سنه حلوه مع يسوع



:36_15_15::36_3_11:
وانتي طيبة حبيبتي
شكرا كثير لزوقك




كل سنة وانتي طيبة يا انجيلا​



سنة سعيدة مع الرب يسوع

وانت طيب استاذ كوبتيك
ميرسي كثير :)

كل عام وأنت بألف خير
أتمنى أن تحل مشاكلك بقدرة الرب يسوع وتتحقق أمانيك
شكرا يا انطاكي
ربنا يخليك:)



كل سنه وانتى طيبه يا انجيلا


عقبال سنين كتير حلوه وتبقى مبسوطه فيهم
وانتي طيبة يا عسل
ميرسي حبيبتي
 

أنجيلا

New member
إنضم
19 فبراير 2011
المشاركات
5,028
مستوى التفاعل
551
النقاط
0
الإقامة
الشرقستان

magedrn

بحبك انت
عضو مبارك
إنضم
23 أغسطس 2009
المشاركات
1,433
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
الإقامة
تحت قدم و فى قلب حبيبى


فاكرني رئيسة عصابة يا ماجد:smile02
ههههههههه
ع فكرة السيارة واللاب والفون حلوين.. يا ريت لو تبعثهم :ura1:
هههههههههههه

ميرسي لذوقك :)






[/SIZE][/FONT]
على فكرة دا للى يضيقك يا انجيلا تريحه على طول وتريح نفسك منه ههههههههههههههههههههههههه
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
ههههههههههههههه
ميرسي يا عسل انتي
ربنا يخليكي يا قمرتي

هههههههههه
انت عارفاني بستر دايما
ههههههههههه
هههههههههههه
وانتي هتقوليلي:nunu0000:
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
كل سنه وانتى طيبه يا غاليه وعقبااال 100 سنه مع يسوع وبيسوع عايشه
كل الامنيات الجميله لقمرنا ف عيد ميلاده
 
أعلى