تفجير بالون

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

dark girl _n

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 يوليو 2010
المشاركات
1,810
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الإقامة
مصر
هحط في البالون ميه ساقعه وافجرها في هيرو وتاسونى وكوك
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
هههههههههههههههههه
ف كوك برضه وهحط جواها قنبلة​


قنبله
يا لهوى
هههههههه
ده اناا غلباااااااان
حد يخبينى





هههههههههه طبعا يا كوك
استفتاح بقى وكل سنة وانت طيب ههههههههههه


هههههه

وانتى طيبه يا تاسونى




ههههههههههه ماشى
هحط كوك واقف وراه هههههههههه


ايه النداله دى
احط كوك واقف وراه
يا عليكى طيب نسيتى الصحبيه حتاا
ولا دلوقتى بعتينى

:t9:


ولا دى تنفع بعد ما تنفجر
هتلاقينا جاين نقولك بلاش هزار سخيف بقى ههههههههههه


تقصدى هزار تقيل

ههههههههههههه

طيب اعمل ايه طيب معاكم مينفعش معاكم غير الهزار ده



فى اللى بعدى ( زى بعضه بلاش كوك المرة دى )



ههههههههه

:ura1::ura1::gy0000::gy0000:




هههههههههههه


فى كوك بس

هههههههههههههههههه


ههههههههه

هو ااناا مفيش غيرى هناا كله بيضرب فيا

منك لله يا الى فى بالى
:t9::t9:



هههههههههههههههه شطورة

ف كوووك برضه وتونى

ركزى تونى مين يا حجه
ونعمه اروح اجبهولك دلوقتى يتسرف معاكى
هيقفل العبه مش هيحدف قنبله
ههههههههههه


ههههههههههه

فى كوك وبوب

تانى لاء يا بوب احنا مش لازم نسكت





هحط في البالون ميه ساقعه وافجرها في هيرو وتاسونى وكوك



هههههههه

كوك تانى هو كوك ده طالع فى الحظ النهارده






 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
بقى كده

100 بالونه فى الوالد اللى قبلى

هههههههههههههههههههههههههههههه
 

bashaeran

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 يناير 2008
المشاركات
1,430
مستوى التفاعل
52
النقاط
0
الإقامة
على جمرة نار
انا حفجرها باذن كوك وعليك تسمعني صوتها ههههها اوكي بلاش الزعل احنا دنلعب
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
فى اللى قبلى وفى كوك كماااااااان
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
فى سوسو ودارك وفوفو
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
فى اللى قبلى وفى سوسو كمـــــان
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
images

فى ســـــــــــوســـــــــــــــو ودارك
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
فى هيروووو وبوب وكوك وجومان واللى يدافع عنهم كماااااااااااان
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
اللي بعدي
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
كده يا كليمووووووو

طيب فى كوك وهيرو كمان
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
انتِ دخلتي
ههههههههههه

ب الندلين
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى