- إنضم
- 12 يناير 2009
- المشاركات
- 13,405
- مستوى التفاعل
- 1,232
- النقاط
- 0
حطين عليه سكر ولا ايه :a63::a63:ههههههههههه لا بقي
روزي حوه:beee:
حطين عليه سكر ولا ايه :a63::a63:ههههههههههه لا بقي
روزي حوه:beee:
حطين عليه سكر ولا ايه :a63::a63:
اللى هى مين بقى روزى :new6::new6::new6:هههههههههه
اينحم
وشكلي هقتل النمله الرخمه دي :boxing:
للفراق
واحدة غاليه عليا هتضرب قريب :act23::act23:وده مين اللي فراقك:smile01
واحدة غاليه عليا هتضرب قريب :act23::act23:
هههههههههههههههههه
ياتري مين اسماعيل بيه ولا مين:99:
ايو هووو دا ولا ابو اسما عيل:yahoo::yahoo:
للاتنين اللى فوق دول
خنقونى
:t9::t9:هههههههههه:bud:
حاجة واحدة يا عم انت :smil15::smil15:للحب والفراق
حاجة واحدة يا عم انت :smil15::smil15: