- إنضم
- 2 يناير 2008
- المشاركات
- 11,164
- مستوى التفاعل
- 546
- النقاط
- 0
واحد فانتا فحلقى لو سمحتو
ههههههههه
ههههههههه
انا كنت فاكر ببلاش!!!
طيب دي دفعة عالحساب...
كمان واحد نسكافيه اليوم ودي آخر مرة وعد...
ويا ريت سكر قليل... وبلاش Coffee Mate...
![]()
حاسبي لا تكون مزورة...
هاهاهاها...
شكرا مسبقا...
واحد فانتا فحلقى لو سمحتو
ههههههههه
هي الفنتالوب دي فاكهة ايه بقا هههه
الفانتلوب قصدهم الكانتلوب
الجهل وحش برضه :t30:
انا عاوزة كابتشينو ابو الرغوة ده
ههههههههههههههههه
هو المكان ده طلبات
مفيش رغي!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
مالك عالبنات ياض
اهون من الشباب!!
ايوة ايوة ا مايكل افتح موضوع للرغي![]()
طيب مش ياياض
ممكن يا شطور تفتح موضوع رغي(ياض )
هههههههههههههههههههه
لا هو في كل منتدى لازم يكون موضوع خاص للرغي
هههههههههههههه
ممكن شاى فتلة سكر برة وماية صاقعة تلج برة
على حساب اى حد من برة
هههههههههههههههههههههه