بتعمل اية دلوقتى ههههه

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

روكا روكا
اقفلى عليهم التكييف

كوكو نسى انة بيكلمك

ههههههههههههههههههههههههه

بنهدى النفوس



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اقفل علي مين والناس نايمين:t30:
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

كوكو وروكا بيغلسوا على بعض
هههههههههههههههههههههههههههههه

والباقى


بتعمل اية دلوقتى

قول المكان كلة برتقال
وتفاح احمر


ههههههههههههههههههههههههههههه

فى مانع؟؟:t9:
2كيلو تفاح لو سمحتى
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

بصوا هعزمكم

على كنيستى


دة لينك الراديو بتاعها

كمان شوية

كل يوم ثلاثاء

6 وربع اجتماع صلاة وكلمة جميلة من ابونا مينا
-7 ----ونصف 7 ابونا داود لمعى لايف درس كتاب اليوم مباشر من الكنيسة

ويلية اجتماع ابونا داود لمعى وكلمة رائعة للخدمة




http://www.stmarkoschurch.com/stmarkos/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=55
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

صباحو زززززززززززززهق يا بشر
بتعملوا اية دلوقت ؟
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

بعمل اية
بسمع راديو كنيستى

http://www.stmarkoschurch.com/stmarkos/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=55


فيىة الان مزامير مرتلة رائعة

الان تراتيل روعة


ان نسيتك يا اورشليم

وهروح اعمل موضوع
وارجع اقرفكم تانى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

اية دة ياكوكو

احنا وصلنا بليل

وانا مش دريانة :t9:

هههههههههههه
اه من بدرى
انا صاحى من امبارح
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ايون فعلا الحر والمذاكرة والتعب
عاملين احلى شغل :heat:
يا بت في اختراع اسمه التكييف شغليه:smil8:
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

يا بت في اختراع اسمه التكييف شغليه:smil8:


مهو المروحة شغالة
بس مش قادرة اعليها زيادة
احسن اتعب وانا مش ناقصة يا اوختى​
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

مهو المروحة شغالة
بس مش قادرة اعليها زيادة
احسن اتعب وانا مش ناقصة يا اوختى​
يا امي سقعي الاوضة بالتكييف وبعدين اطفيه وخليكي بالمروحة هتلاقي الاوضة رطبة
ماهو حرام تعقدي في الجو ده ... ده هنا مش مستحملين الجو:smil8::smil8:
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

يا امي سقعي الاوضة بالتكييف وبعدين اطفيه وخليكي بالمروحة هتلاقي الاوضة رطبة
ماهو حرام تعقدي في الجو ده ... ده هنا مش مستحملين الجو:smil8::smil8:


مش تشخطى فيا
بتخض يا بت :smil8::smil8:
واااااااااااااااااء
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

مش تشخطى فيا
بتخض يا بت :smil8::smil8:
واااااااااااااااااء
انتي بتقولي وااااااااااء
وانا بقول عاااااااااء هههههههههه
خلاص يا سكرة :Love_Letter_Open:
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههههههههههه
ماسى ماسى
سكت اهو :d
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة

besm alslib

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
28 يناير 2010
المشاركات
5,712
مستوى التفاعل
298
النقاط
83
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

كنت بصمم للردود وعجبني شكل البنوته اوي اللي عملتها

فبمسي على الكل بيها هههههههههههههههههه
 
أعلى