هههههههههههههه
شكلهم فظييييييييع اوووووووووووى
ثانكس مارو على وجع البطن
شكلهم فظييييييييع اوووووووووووى
ثانكس مارو على وجع البطن
اوووووووووووووووو نووووووووووووو
ايه ياابنى انت كل موضوعاتك وصورك كدا
ارحمنا بقى شويه مش ممكن ايه دا انت بجد فظييييييييييييع
هههههههههههههه
شكلهم فظييييييييع اوووووووووووى
ثانكس مارو على وجع البطن
هههههههههههههههههه
مع الفوتو مافيش مستحيل
شكرا مارسلينو
ربنا يبارك حياتك
صور مقرفه يا واد يا مارسيلينو
انتي بعتلك اللنك عشان تقرفني بليل يا واد
ربنا يسمحك ومردودالك يامعلم
هههههههههه
سبحان الله يا مايكل فجاه كده دورت على الموضوع وجيبت اللينك
بعتهولك انت بالذات هههههههههه
اشمعنا انا بالذات ياد
حد قالك ان عايز اتقرف