تقريبا الموضوع ده قديم
بس هقول تعليقى
الاول الموضوع حلو اوى اوى
بس ايه بقى
حكاية الموبيل ده اعتقد دى حاجة تخصة
اه احنا الاتنين واحد ومفيش حاجة تستخبى علينا خالص علشان هنعرفها هنعرفها
بس فى فرق انه من نفسة يجى يورينى الرسايل واشوف انا الرسايل
اعتقد دى اهانة ليه اوى
وكمان اللى مرضهوش عليا مرضهوش عليه
فانا مش همسك موبيلة الا اذا استدعى الامر كده او هو ورانى
فين الثقة يا جماعة
وكمان معاها الباص ورد بتاع الايميل
مش يمكن فيه رسالة المفروض مشفهاش وتخص حد من اصحابة
وليه ادور وراه
هو شخصيا قدامى ملهاش لازمة انى ادور وراه ده شغل عيال
وحكاية اروحلة الشغل نعتقدهاش خالص
الا فى الضرورة او هو يكون عارف ده قبلها كمان
يبقى كده عمرة ما هيكون مبلول قدامى
فين الثقة
يبقى حب ازاى بس
كفاية بقى كده