مواقف تجعل الراجل مبلول قدام خطيبته

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
موضوعك هايل يا رامى
بس كله فضايح..الله يسامحك
خطيبتى عملت بنصايحك وكانت ناقص تفتش الشرااااااااااب !!!!!!!!!!!!!
بس اوعى تقول باقى الاسرار لحسن مش هنلاقى حاجة نعملها
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
موضوعك هايل يا رامى

بس كله فضايح..الله يسامحك
خطيبتى عملت بنصايحك وكانت ناقص تفتش الشرااااااااااب !!!!!!!!!!!!!

بس اوعى تقول باقى الاسرار لحسن مش هنلاقى حاجة نعملها

طيب كويس كويس
طيب هي فتشت جيب قوضتك ولا لا
احسن تكون مخبي حاجة كدة ولا كدة
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
تقريبا الموضوع ده قديم
بس هقول تعليقى
الاول الموضوع حلو اوى اوى
بس ايه بقى
حكاية الموبيل ده اعتقد دى حاجة تخصة
اه احنا الاتنين واحد ومفيش حاجة تستخبى علينا خالص علشان هنعرفها هنعرفها
بس فى فرق انه من نفسة يجى يورينى الرسايل واشوف انا الرسايل
اعتقد دى اهانة ليه اوى
وكمان اللى مرضهوش عليا مرضهوش عليه
فانا مش همسك موبيلة الا اذا استدعى الامر كده او هو ورانى
فين الثقة يا جماعة
وكمان معاها الباص ورد بتاع الايميل
مش يمكن فيه رسالة المفروض مشفهاش وتخص حد من اصحابة
وليه ادور وراه
هو شخصيا قدامى ملهاش لازمة انى ادور وراه ده شغل عيال
وحكاية اروحلة الشغل نعتقدهاش خالص
الا فى الضرورة او هو يكون عارف ده قبلها كمان
يبقى كده عمرة ما هيكون مبلول قدامى
فين الثقة
يبقى حب ازاى بس
كفاية بقى كده
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
هههههههههههههه

موضوع جميل يارامي وفعلا موضوع الموبايل دا اشهر من النار علي العلم

وموضوع الايميل الواد لو ناصح يديها ايميل عامله جديد علشان لما تطلبه تاخده وتلاقيه فاضي

هههههههههههههه

اكشف كمان وكمان يارامي دا فضايح تمام
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
تقريبا الموضوع ده قديم

بس هقول تعليقى
الاول الموضوع حلو اوى اوى
بس ايه بقى
حكاية الموبيل ده اعتقد دى حاجة تخصة
اه احنا الاتنين واحد ومفيش حاجة تستخبى علينا خالص علشان هنعرفها هنعرفها
بس فى فرق انه من نفسة يجى يورينى الرسايل واشوف انا الرسايل
اعتقد دى اهانة ليه اوى
وكمان اللى مرضهوش عليا مرضهوش عليه
فانا مش همسك موبيلة الا اذا استدعى الامر كده او هو ورانى
فين الثقة يا جماعة
وكمان معاها الباص ورد بتاع الايميل
مش يمكن فيه رسالة المفروض مشفهاش وتخص حد من اصحابة
وليه ادور وراه
هو شخصيا قدامى ملهاش لازمة انى ادور وراه ده شغل عيال
وحكاية اروحلة الشغل نعتقدهاش خالص
الا فى الضرورة او هو يكون عارف ده قبلها كمان
يبقى كده عمرة ما هيكون مبلول قدامى
فين الثقة
يبقى حب ازاى بس
كفاية بقى كده

شكرا ياتينا بس عادي طالما معندوش حاجة يخاف منها
يقولها لخطيبتة احسن
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
هههههههههههههه

موضوع جميل يارامي وفعلا موضوع الموبايل دا اشهر من النار علي العلم

وموضوع الايميل الواد لو ناصح يديها ايميل عامله جديد علشان لما تطلبه تاخده وتلاقيه فاضي

هههههههههههههه

اكشف كمان وكمان يارامي دا فضايح تمام

الواد كدة مش ناصح ياكاتي
كدة واد كذاب :spor22:
 
أعلى