- إنضم
- 21 ديسمبر 2008
- المشاركات
- 66
- مستوى التفاعل
- 1
- النقاط
- 0
لك والله تمشي على رمشي على هالكلمات الفير
بجد جامد جامد
جميل اوى اوى اوى
بامانة رائع جداااااااااااااااااا
مرسى يا عسول
وربنا يخليكى وتعمللنا حاجات من دى كتير
يا شاعرة يا عظيمة
جامدة مووووووووووووووووت
كلمات اكثر من راااااااااائعة وفي منتهى الجمال
فعلا منتدى الكنيسة اروع و احلى منتدى في الكون
ربنا يبارك تعبك وموهبتك يا قمر
شكرا راجعة
على الموضوع الرائع
ودمتى بود